اخبار روز

مصدوم شدن ۱۵ ایرانی در واژگونی یک دستگاه ون در عراق + جزئیات – بلادنیوز

  • مصدوم شدن ۱۵ ایرانی در واژگونی یک دستگاه ون در عراق + جزئیات – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از تسنیم، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق، ۱۵ نفر ایرانی دچار مصدومیت و به بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان منتقل شدند.

    جعفر میعادفر از وقوع سانحه برای یک دستگاه ون حامل زائران در شهر بصره کشور عراق خبر داد و اظهار کرد:‌ ساعت ۱۵ و ۲۲ دقیقه روز گذشته ۱۲ شهریور بر اثر واژگونی یک دستگاه ون در شهر بصره کشور عراق، ۱۵ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند.

    رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: در پی این حادثه سه دستگاه آمبولانس برای انتقال مصدومان به داخل کشور به مرز اعزام شدند و همه مصدومان را به بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) خرمشهر و بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان منتقل کردند.

    اسامی مصدومان حادثه به این شرح است: احمد رحمانیان ۲۱ساله، سمیره دورقی۴۰ساله، محمد حسین دورقی۶ساله، مرتضی دورقی۹ساله، رضا دورقی۱۰ساله، مبینا دورقی۱۵ساله، سهیلا دورقی۳۹ساله به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) خرمشهر و نرگس صالح نژادیان۴ساله، مهدی معروف۹ساله، آتنا بهنام نیا۱۳ساله، بارانا بهنام نیا۲۴ساله، رحمان بهنام نیا ۴۹ساله، اسماعیل صالح نژادیان۳۸ساله، سکینه افروزنده۴۳ساله و نازنین زهرا صالح نژادیان۸ساله نیز به بیمارستان آیت الله طالقانی منتقل شدند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا