اخبار روز

پول پارو کردن زن ۵۰ ساله مستخدم در غرب تهران + شیوه او چه بود؟ – بلادنیوز

  • پول پارو کردن زن ۵۰ ساله مستخدم در غرب تهران + شیوه او چه بود؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز سرهنگ محمد معظمی گودرزی در این‌باره گفت: تیر امسال و درپی وقوع سرقت از منزل مسکونی در محدوده شهرک غرب تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۳۴ پلیس پیشگیری تهران بزرگ قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند.

    ماموران با حضور در منزل مسکونی شاکی متوجه شدند که سرقت داخلی بوده و در همین زمینه نیز به انجام تحقیقات میدانی و پالایش فیلم‌های دوربین‌های مداربسته اقدام کردند.

    وی با بیان این که در جریان تحقیقات ماموران مشخص شدکه سارق منزل،خدمتکار ساختمان است، گفت: این فرد با جلب اعتماد صاحبخانه به کش‌روی و سرقت اموال ازخانه اقدام کرده بود. با کسب این اطلاعات تیم عملیات کلانتری درگام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در ۱۳ تیر امسال مخفیگاه متهم را درکمتر از۴۸ساعت شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شده و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم گفت:‌ ماموران در بررسی‌های اولیه از محل اختفای متهم، اموال به سرقت رفته شامل دلار و یورو به ارزش۵۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

    معظمی گودزری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده،گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری شهرک غرب در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیازهای مالی، اعلام کرد.این فرد از مدتی قبل به عنوان خدمتکار در این خانه مشغول به کار شده و پس از جلب اعتماد صاحبخانه دست به سرقت زده بود.

    وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، اظهار کرد:‌این فرد به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا