اخبار روز

نخوابیدن رئیسی دردی از مردم دوا نمی‌کند؛ مردم می‌خواهند تورم نباشد – بلادنیوز

  • نخوابیدن رئیسی دردی از مردم دوا نمی‌کند؛ مردم می‌خواهند تورم نباشد – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز روزنامه هم میهن به «نخوابیدن رئیسی به دلیل گرانی‌ها» کنایه زده و نوشته نخوابیدن او دردی از مردم دوا نمی‌کند.

    این روزنامه نوشت: چرا وضع چنین است؟ شاید به این علت که دولت و هر نهاد صاحب قدرت خود را بی‌نیاز از به رسمیت شناختن دیگران می‌دانند بعلاوه فارغ از اصول علمی و منطقی عمل می‌کنند. این مسیری است که تاکنون آمده‌اند. با سخنان احساسی و تبلیغات می‌خواهند مسائل را حل کنند. اینکه رئیس‌جمهور از گرانی کالاها نمی‌خوابد! خُب اینکه خیلی بد است، خواب لازم است و اگر هم می‌خوابد، چرا خلاف واقع می‌گویید؟ بعلاوه نخوابیدن مسئولان چه ربطی به مردم دارد و اصولاً چه دردی از مردم را درمان می‌کند؟ مردم می‌خواهند تورم نباشد، نه اینکه مرغ را که دو سال پیش کیلویی ۴۰ هزار تومان می‌خریدند حالا دو سال بعد این رقم حدود سه برابر شود و حقوق آنان هم نه سه برابر که حداکثر ۶۰ درصد بیشتر شده باشد. مردم می‌خواهند برای کسب‌وکار و ارتباطات خود اینترنت پرسرعت داشته باشند، نه اینکه به جای بهبود رو به ضعف و کندی و فیلترینگ باشد و…

    این روزنامه در ادامه نوشته است: بنابراین، نداشتن برنامه و ایده‌ای برای اداره کشور در کنار بی‌توجهی مطلق به کارشناسان اقتصادی و کوشش برای خالص‌سازی نیروها که منجر به حذف کارشناسان از بدنه دولت می‌شود و نیز پاسخگو نبودن،‌ ریشه‌های وضعیت کنونی هستند. امیدواریم که دست‌فرمان اداره امور تغییر کند، پیش از آن که دیرتر شود ولی هر روز منتظر رویدادهای جدیدی چون قانون در دست بررسی مجلس درباره حجاب هستیم، که این یکی مصداق «گل بود به سبزه آراسته شد» است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا