اخبار روز

عبدولی: با علیرضا قهرم؛ او فقط فکر «گیم» است/ از سر غرور نمی‌خواستم با دبیر آشتی کنم – بلادنیوز

  • عبدولی: با علیرضا قهرم؛ او فقط فکر «گیم» است/ از سر غرور نمی‌خواستم با دبیر آشتی کنم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    «سعید عبدولی» در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز درباره سومی برادرش امیرحسین در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان اظهار داشت: کشتی‌های او را دیدم، خیلی خوب بود. می‌توانست فینالیست هم شود ولی در مبارزه نیمه‌نهایی حریف ترک به او کله زد، امیرحسین هم بچه است و واکنش نشان داد. فکر او درگیر داوری شد. دو سه بار کمر باکر را گرفت و خاک کرد ولی امتیاز ندادند. امیرحسین نتوانست خودش را از نظر روحی جمع کند، وگرنه می‌توانست کشتی را ببرد. اشتباهاتی هم داشت، ولی داوری خوب نبود.

    وی ادامه داد: امیرحسین سه کشتی مقدماتی‌اش را با امتیاز عالی برد و 4-2 به باکر کشتی‌گیر میزبان باخت. در فینال هم کشتی‌گیر مصری را برد، باکر اما با قرعه‌ای آسان به نیمه‌نهایی رسید. قد و قواره‌اش هم خیلی از امیرحسین بزرگتر بود.

    حضور نایب قهرمان جهان و ملی‌پوشان کشتی فرنگی در تیمِ عبدولی

    دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو از عملکرد دیگر برادرش علیرضا در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ابراز نارضایتی کرد و گفت: علیرضا در آسیایی ضعیف کار کرد. به خاطر کشتی‌اش در آسیایی با او حرف نمی‌زنم، چرا که از دستش ناراحتم. دفعه قبلی هم در مصاحبه‌ام گفتم علیرضا نابغه‌ای است که قدر خودش را نمی‌داند، همه‌ فکر و ذکرش «گیم» است. به او گفتم «مرد حسابی وقت برای بازی داری، برای تمرین نه»! تا دیروقت بیدار است، ذهنش خسته می‌شود. علیرضا سر تا پا فن است، از هر انگشتش یک فن می‌بارد! بعداً پشیمان می‌شود از اینکه این‌قدر وقتش را با گیم پشت سر گذاشته، حالا یا به موقع پشیمان می‌شود و فکر و ذکرش را روی کشتی می‌گذارد یا اینکه از کشتی چیزی عایدش نمی‌شود که امیدوارم این‌طور نشود.

    عبدولی که به تازگی از انتقادهایش علیه «علیرضا دبیر» عقب‌نشینی کرده، در این باره گفت: می‌دیدم چه کارهایی در کشتی انجام شده، اما از سر غرور نمی‌خواستم آشتی کنم و چیزی نمی‌گفتم. دبیر خیلی کار می‌کند. از او بابت انتخاب‌ کادرفنی‌اش ایراد می‌گیرند، خود شما یک جا مدیر شوی، آدم‌هایی که به آنها اعتماد داری و قبولشان داری، نمی‌آوری؟ هر کسی این کار را می‌کند. من و شما هم همین کاری که دبیر کرد را انجام می‌دهیم. قبلاً در همه رده‌های سنی بودیم، سالن‌ها را می‌دیدیم، آن موقع چه کیفیتی داشت، امروز چطور است. اردوها، سفرها، سالن‌ها، همه چیز تغییر کرده و من این چیزها را قبلاً ندیده بودم. دبیر هم معصوم نیست، هر کسی ایرادی دارد، منِ سعید عبدولی سر تا پا ایرادم، تمام بنده‌های خدا کم و زیاد یکسری اشتباهات را انجام می‌دهند، کسی بی‌عیب نیست. نباید پا روی حق و انصاف بگذاریم.

    قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان درباره همکاری‌اش با تیم گروه صنعتی فولاد ایران خاطرنشان کرد: برادرم کرامت آنجا استخدام شده، دکتر علی محمدی مدیرعامل گروه صنعتی عاشق کشتی است و به من هم محبت دارد. چند باری هم آنجا رفتم و او خواست که در لیگ برتر تیم بدهیم. آن‌قدر همه جا فقط حرف زده‌اند، ابتدا جدی نگرفتم اما دیدم لیست خواستند. مدیرعامل باشگاه حامی کشتی‌گیران خوزستان است و حتی قرار شده با هم به اردوی تیم ملی بزرگسالان برویم و از بچه‌های خوزستانی تقدیر شود. علاوه بر اینکه با بچه‌ها قرارداد بسته می‌شود در ایام لیگ آنها به استخدام شرکت هم درمی‌آیند و حقوق ماهیانه هم دریافت می‌کنند. در واقع خیلی بحث تیم دادن در لیگ مهم نیست، حمایت از کشتی‌گیران در اولویت است. تیم بومی بسته خواهد شد و شاید دو سه کشتی‌گیر خارجی یا غیربومی هم داشته باشیم.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا