اخبار روز

امیر نصیرزاده: خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند – بلادنیوز

  • امیر نصیرزاده: خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند – بلادنیوز

    – اخبار سیاسی –

    به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری بلادنیوز، امیر عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای فرهنگیان طی سخنانی اظهار داشت: ما در دوران کرونا غفلت کردیم و از نوجوانان غافل شدیم و دشمن توانست از این زمان استفاده کند و انگاره‌هایی را در ذهن جوانان ما نهادینه کند.

    امیر نصیرزاده: جنگ غزه جبهه حق و باطل را به‌وضوح نمایش گذشته است

    وی افزود: بهترین تکریم شهدا این است که در مقابل استکبار سر خم نکنیم. وظیفه ما این است با استقرار کفر مبارزه کنیم و بهترین نوع جهاد تبیین در مدارس، بیان راه شهدا برای دانش‌آموزان است.

    نصیرزاده عنوان کرد: معلمان ما امروز در خط مقدم جبهه جنگ هستند. امروز عرصه اصلی نبرد در حوزه جنگ شناختی است و معلمان در این زمینه نقشی تعیین‌کننده برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب دارند. معماری آینده جامعه به عهده آموزش و پرورش است و معلمان در این حوزه نقش بی‌بدیلی دارند.

    جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به جنایات اسرائیل در نوار غزه گفت: امروز شاهد هستیم دانش‌آموزان غزه به جای نشستن سر کلاس باید بر خرابه‌های مدارس و خانه‌های خود بنشینند.

    وی افزود: من خودم خلبان شکاری هستم و شاهد بودم در دوران جنگ هیچ وقت خلبانان ما عملیاتی علیه اهداف غیرنظامی انجام ندادند، اما امروز خلبانان اسرائیلی مانند حیوان به جان مردم بی‌دفاع افتاده‌اند و معلوم نیست وجدان‌های بیدار حقوق بین‌الملل کجاست.

    نصیرزاده تصریح کرد: من تعجب می‌کنم چرا برخی از خودی‌ها که برای یک ماجرای کوچک سر و صدا می‌کنند ساکت هستند؟ ان‌شاءالله همه ما با امامت امام عصر(عج) و حضور رهبر انقلاب در مسجد الاقصی نماز برپا کنیم.

    وی تأکید کرد: بزرگترین نقض حقوق بشر در جنگ غزه به کار رفته است. استفاده از بمب‌های فسفری و خوشه‌ای را در این جنگ شاهد بودیم یا بمب‌های سنگرشکن را برای تخریب منازل مسکونی دیدیم.

    امیر نصیرزاده در ادامه با اشاره به وضعیت کنونی منطقه گفت: آنچه در دنیا و در منطقه خودمان شاهد هستیم، پیامد‌های بروز انقلاب اسلامی ایران است. زلزله‌ای را حضرت امام خمینی(ره) در پارادایم نظم جهانی شرق و غرب به راه انداخت که بسیاری از حوادث سیاسی جهان که بعد از آن رخ داد، از پیامد‌های آن زلزله بوده است.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا