اخبار روز

پیرمرد مشهدی نوه سه ساله خود را اشتباهی با ماشین زیر گرفت! – بلادنیوز

  • پیرمرد مشهدی نوه سه ساله خود را اشتباهی با ماشین زیر گرفت! – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: در حادثه ای دلخراش پسربچه ای ۳ ساله در یکی از روستاهای شرق مشهد، زیر چرخ های خودرو پدر بزرگش جان باخت.

    سرهنگ احمد نگهبان در مشهدمقدس اظهارداشت: ساعت ۱۴:۰۰ ظهر روز گذشته یک فقره مرگ مشکوک در یکی از روستاهای شرق مشهد به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

    وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد راننده ۵۴ ساله یک دستگاه نیسان حامل مصالح ساختمانی که به صورت دنده عقب در داخل کوچه در حرکت بوده، پسربچه ای ۳ساله را که در محل مشغول بازی بوده است زیر گرفته است.

    سرهنگ نگهبان تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه پسربچه خردسال که نوه پسری راننده بوده به علت شدت جراحات وارده با وجود تلاش تیم‌های پزشکی فوت می کند.

    وی عنوان کرد: با هماهنگی مقام قضایی جسد این کودک خردسال به سردخانه انتقال و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ، از شهروندان خواست در استفاده از وسایل نقلیه همواره نکات ایمنی را رعایت تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم./تسنیم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا