اخبار روز

آرش میراحمدی در نقش ابومهدی + فیلم – بلادنیوز

  • آرش میراحمدی در نقش ابومهدی + فیلم – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، اغلب میراحمدی را به دلیل بازی در مجموعه‌های طنز “خنده‌بازار” و “محله گل‌وبل‌بل” به عنوان یک بازیگر کمدی می‌شناسند در حالی که او در سال 1399 در فیلم کوتاه “سرباز” از تولیدات پربازدید باشگاه فیلم سوره که روایتی از زندگی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بود و یک اثر کاملاً جدّی تلقی می‌شد، نقش شهید مهندس ابومهدی را با بازی‌ای کاملا متفاوت ایفا کرد.

    فیلم کوتاه سرباز در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به کارگردانی محمد پایدار در باشگاه فیلم سوره ساخته شد و در مدت زمان کوتاهی یکی از آثار پربازدید فضای مجازی شد ولی به دلیل محدودیت‌های اینستاگرام در انتشار مطالب مربوط به این شهید عزیز، از صفحاتی که این فیلم را بارگزاری کرده بودند حذف شد.

    .

     

    آرش میراحمدی درگذشت

    آرش میراحمدی متولد 4 تیر ماه 1350 در فراشبند استان فارس و فارغ التحصیل لیسانس رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که علاوه بر بازیگری، کار نویسندگی و کارگردانی هم انجام می‌داد.

    فیلم , بازیگران , شهید , ابومهدی المهندس ,

    «بی‌بی چلچله»، «نوروز 72»، «نیمه پنهان»، «خنده بازار»، «بیمار استاندارد»، «کلبه عمو پورنگ»، «بچه محل» و… از جمله کارهای زنده یاد میراحمدی در سینما و تلویزیون است.

    او شب گذشته در بیمارستان بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا