اخبار روز

آرنولد : بروس ویلیس همیشه یک ستاره بزرگ در خاطره‌ها می‌ماند – بلادنیوز

  • آرنولد : بروس ویلیس همیشه یک ستاره بزرگ در خاطره‌ها می‌ماند – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به‌گزارش خبرگزاری بلادنیوز و به نقل از ورایتی، آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و سیاستمدار بازنشسته آمریکایی در مصاحبه مطبوعاتی سریال اکشن – کمدی Fubar با اشاره به همکاری خود با بروس ویلیس Walter Bruce Willis گفت: ویلیس هرگز بازنشسته نمی‌شود و همیشه به عنوان یک ستاره اکشن در خاطره مخاطبانش باقی می‌ماند.

    شوارتزنگر که همبازی خود در بی‌ مصرف‌ها را تحسین کرد؛ در ادامه افزود: بروس ویلیس یک ستاره بزرگ و یک مرد مهربان است و باید بپذیریم که این یک واقعیت است که قهرمان‌ هرگز بازنشسته نمی‌شوند؛ چون در نسل‌های مختلف دوباره نامشان مطرح و خاطراتشان زنده می‌شود و بروس ویلیس هم با توجه به موفقیت‌هایی که داشته همین شرایط را دارد.

    شوارتزنگر همچنین با اشاره به درخواست خانواده ویلیس برای اعلام بازنشستگی وی گفت: سال گذشته خانواده ویلیس خواستند که بازنشستگی ویلیس به دلیل بیماری اعلام شود که البته مواردی در این زمینه مطرح شد و تصمیم‌گیری‌هایی هم انجام شد، اما واقعیت امر اینجاست که  “من فکر می‌کنم که ویلیس فوق العاده است.” او همیشه برای سال‌های سال ستاره بزرگ باقی می‌ماند، حتی اگر در فیلم جدیدی ایفای نقش نداشته باشد.

    هوش مصنوعی یا نویسنده فیلمنامه؛ مسئله این است / فیلمنامه‌نویسان آمریکایی درخطر بیکاری

    وی درباره همکاری‌های گذشته خود با ویلیس افزود: در سری “بی مصرف‌ها” ساخته سیلوستر استالونه من و ویلیس با هم همبازی بودیم که خاطرات بسیار خوبی در آن دوره ثبت شد و دیدیم که فیلم‌ها چقدر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

    خانواده بروس ویلیس درباره بیماری وی سال 2022 میلادی بیانیه‌ای رسمی منتشر کردند و خبر از یک نوع بیماری خاص ویلیس دادند که تکلم وی را تحت تاثیر قرار داده و به همین عنوان امکان فعالیت هنری وی ممکن نیست. در این بیانیه آمده «این زمان واقعاً چالش برانگیزی برای خانواده ما است و ما از عشق، شفقت و حمایت مداوم شما بسیار قدردان هستیم. ما به عنوان یک خانواده قوی در حال عبور از این مشکل هستیم.”

    جانی‌ دپ: نیازی به هالیوود ندارم

    این درحالی است که خانواده ویلیس در فوریه 2023 میلادی در بیانیه‌ای جدید رسماً اعلام کردند که بیماری ویلیس درحال پیشرفت است.

    نکته جالب توجه اینجاست که خانواده ویلیس با اشاره به توجه وی به مشکلات دیگران تاکید کردند: از آنجایی که بروس همواره از شهرت خود برای رسیدگی به مشکلات دیگران استفاده می‌کرد این‌بار هم ما قصد داریم برای اطلاع‌رسانی بیشتر نسبت به این بیماری اقدام کنیم تا بتوانیم حداقل فعالیتی برای مبتلایان به این نوع از بیماری زوال عقبل در سراسر جهان داشته باشیم و نظر پزشکان، شرکت‌های داروسازی و متخصصان را به اهمیت رسیدن به درمان مناسب جلب کنیم.

    این درحالی است که برخی منتقدان با اشاره به توسعه فناوری و استفاده از هوش مصنوعی برای بازسازی چهره هنرپیشه‌های قدیمی یا بازنشسته شده صنعت فیلم‌سازی هالیوود تاکید می‌کنند بدون تردید پیش‌بینی آرنولد شواتزنگر درباره بازنشستگی قهرمانان کاملا صحیح است و ممکن است در آینده نزدیک شاهد تولید فیلم جدید با شرکت بروس ویلیس Walter Bruce Willis هم باشیم حتی اگر در دنیای واقعی او بازنشسته شده باشد.

    انتهای پیام/

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا