اخبار روز

جام ملت‌های آسیا| تعبیر یک رؤیا؛ اردن با شکست کره فینالیست شد/ دیگر خبری از کامبک نبود! – بلادنیوز

  • جام ملت‌های آسیا| تعبیر یک رؤیا؛ اردن با شکست کره فینالیست شد/ دیگر خبری از کامبک نبود! – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، تیم‌های ملی اردن و کره جنوبی از ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) برگزارکننده اولین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 در ورزشگاه احمد بن علی الریان بودند؛ دیداری که در نهایت با برتری 2 بر صفر اردن به پایان رسید.

    اردن این بازی را خیلی خوب شروع کرد، خیلی بهتر از کره جنوبی که با شکست عربستان و استرالیا به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیده بود، اما در نیمه اول نه گلی زد و نه گلی خورد تا کار دو تیم در نیمه دوم با تساوی بدون گل آغاز شود.

    شاگردان «حسین عموته» در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند؛ در دقیقه 53 توسط «یزن النعیمات» یکی از ستاره‌های جام هجدهم. اردنی‌ها بعد از این گل به خوبی از دروازه خودی دفاع کردند و در دقیقه 66 با گلزنی «موسی التماری» اختلاف را به دو گل رساندند.

    کره‌ای که در دیدار مقابل عربستان و استرالیا کامبک زده و از باخت به پیروزی رسیده بود، این بار اسیر دست اردن بود. مثلث «سون هیونگ مین»، «هوانگ هی چان» و «لی کانگ این»، انگار دیگر کارایی خود را از دست داده و قرار بود اردن تاریخ‌سازی کند.

    جام ملت‌های آسیا 2023 , تیم ملی فوتبال کره جنوبی ,

    اردنی که کمتر کسی آن را در جمع مدعیان قهرمانی می‌دانست در نهایت با شکست 2 بر صفر کره جنوبی، برای نخستین بار حضور در دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا را تجربه خواهد کرد؛ مسابقه‌ای که تیم دومش از دل دیدار فردای ایران ـ قطر بیرون خواهد آمد.

    قضاوت این مسابقه بر عهده «محمد عبدالله حسن محمد» از امارات بود. این داور در جریان مسابقه به «احسان حداد» و «محمد ابوحشیش» از اردن و «هوانگ این بوم»، «جونگ سئونگ هیون» و «گوئه سونگ چو» از کره جنوبی کارت زرد نشان داد.

    جدال دوباره کره و اردن این بار برای رسیدن به فینال/ طلسم‌شکنی یا تجربه‌ تازه؟

    به گزارش بلادنیوز، فینال رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا 2023 از ساعت 18:30 روز شنبه 21 بهمن در ورزشگاه لوسیل میان اردن و برنده دیدار قطر ـ ایران برگزار خواهد شد.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا