اخبار روز

حملات در پاکستان ۲۶ کشته و زخمی بر جای گذاشت – بلادنیوز

  • حملات در پاکستان ۲۶ کشته و زخمی بر جای گذاشت – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از خبرگزاری شینهوا، وقار احمد،‌ یک افسر پلیس محلی گفت، در این حمله که در یک بازار شلوغ واقع در شهر “تانک” در استان خیبرپختونخوا به وقوع پیوست، چند شبه نظامی به سمت یک خودروی پلیس نارنجک پرتاب کردند که باعث زخمی شدن ۱۹ غیرنظامی و دو مامور پلیس شد.

    این مقام پلیس پاکستان بیان داشت: شبه نظامیان همچنین به سمت این خودرو گلوله شلیک کردند و یکی از تروریستها در حمله متقابل زخمی شده و مابقی آنها از صحنه فرار کردند.

    طبق اعلام پلیس محلی پاکستان، ماموران پلیس یکی از عوامل این حمله را دستگیر کرده و یک عملیات جستجو را در منطقه با هدف دستگیر کردن دیگر شبه نظامیان فراری به اجرا گذاشتند.

    مقام پلیس پاکستان گفت، زخمی‌های این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و حال چند تن از آنها که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند وخیم است.

    هنوز هیچ گروه یا فردی مسئولیت ارتکاب این حمله را نپذیرفته است.

    به گزارش خبرگزاری “یو.ان.آی”، پلیس پاکستان همچنین اعلام کرد، یک انفجار نیز پنجشنبه شب در شهر پیشاور رخ داد که دست کم یک کشته و سه زخمی بر جای گذاشت.

    هارود رشید، افسر ارشد پلیس شهر پیشاور به رسانه‌های محلی گفت، این انفجار در یک تعمیرگاه موتورسیکلت رخ داد. طبق تحقیقات اولیه دست کم در این انفجار ۲۰۰ گرم مواد منفجره استفاده شد. به گفته این افسر پلیس، این بمب در یکی از موتورسیکلتها کار گذاشته شده و زمانی که تعمیر می‌َشد، منفجر شد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا