اخبار روز

توصیه بلینکن به نتانیاهو برای ادامه جنایت‌ها در غزه – بلادنیوز

  • توصیه بلینکن به نتانیاهو برای ادامه جنایت‌ها در غزه – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، دو مقام آگاه صهیونیستی به آکسیوس گفتند که بلینکن از نتانیاهو خواسته تا اجازه کمک بشردوستانه به غزه را دهد تا بتواند حمایت بین‌المللی از عملیات اسرائیل برای نابودی حماس را دریافت کند.

    رژیم صهیونیستی پس از یک هفته حملات هوایی در غزه که منجر به یک جنایت بزرگ علیه فلسطینی‌ها شده است حالا به دنبال آغاز یک عملیات زمینی برای ورود به این منطقه است.

    بلینکن که هفته گذشته به سرزمین‌های اشغالی برای اعلام حمایت از رژیم صهیونیستی سفر کرده بود، روز دوشنبه پس از سفر به چندین کشور منطقه از جمله مصر و عربستان، بار دیگر به تل‌آویو بازگشت.

    وزیر جنگ اسرائیل به بلینکن: فعلا خبری از آتش بس نیست

    مقام‌های صهیونیستی به آکسیوس گفتند که بلینکن نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل را ملاقات کرده و همچنین برای چندین ساعت با کابینه جنگ در مراکز فرماندهی در تل‌آویو مذاکره و در مورد برنامه‌های جنگ گفتگو کرده است.

    به گفته این مقام‌های آگاه، آژیرهای خطر در جریان دیدار بلینکن با کابینه جنگ به صدا در آمده و وزیر خارجه آمریکا و وزیران رژیم اسرائیل را مجبور به حرکت به سمت یک اتاق امن در یک ساختمان و ماندن در آنجا به مدت چند دقیقه کرده است.

    دو مقام صهیونیست همچنین گفتند که بلینکن در این دیدارها با مقام‌های اسرائیل تأکید کرد به منظور ادامه دریافت حمایت بین‌المللی برای عملیات زمینی در غزه، باید به بدتر شدن وضعیت انسانی رسیدگی شود.

    یکی از مقام‌های صهیونیست ادعا کرد که دولت بایدن لزوم از بین بردن حماس را درک و تأکید می‌کند که یکی از راه‌های حصول اطمینان برای اینکه زمان کافی برای این کار وجود دارد، اجتناب از بحران انسانی در غزه است.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا