اخبار روز

بلینکن: حماس می‌تواند تسلیم شود و این قضیه خاتمه پیدا کند – بلادنیوز

  • بلینکن: حماس می‌تواند تسلیم شود و این قضیه خاتمه پیدا کند – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، درحالیکه بیش از دو ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه می‌گذرد، بلینکن امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: هنوز مشخص نیست که جنگ چطور پایان پیدا می‌کند و چقدر طول خواهد کشید.

    وی گفت: ما این گفتگوها را با اسرائیل درباره زمان و همینطور چگونگی انجام کارزار نظامی داشته‌ایم. این تصمیم‌ها را اسرائیل می‌گیرد.

    وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: اما حماس هم تصمیم‌هایی می‌گیرد. این گروه می‌تواند فردا سلاح‌ها را زمین بگذارد. می‌تواند تسلیم شود و این قضیه خاتمه پیدا کند.

    «وتوی آمریکا» تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را به شکست کشاند
    واکنش رئیس‌ تشکیلات خودگردان به اقدام آمریکا در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه

    به گفته مقامات فلسطینی، 17 هزار و 700 فلسطینی تا کنون بر اثر حملات رژیم صهیونیستی به غزه به شهادت رسیدند. حماس به پرتاب موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهد و به گفته آژانس‌های سازمان ملل متحد، نزدیک به 85 درصد از 2.3 میلیون نفری که در غزه زندگی می‌کنند آواره شدند و هیچ جای امنی برای رفتن ندارند.

    ایالات متحده به حمایت بی دریغ خود از جنایت‌های صهیونیست‌ها ادامه می‌دهد و به تازگی قطعنامه آتش بس غزه را در شورای امنیت سازمان ملل وتو کرده است درحالیکه تقریبا تمام کشورهای دیگر شورای امنیت از آن حمایت می‌کردند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا