اخبار روز

پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت سردار حاج «مهدی معینی» – بلادنیوز

  • پیام تسلیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پی درگذشت سردار حاج «مهدی معینی» – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حاج مهدی معینی از پایه‌گذاران قرارگاه صابرین و فرمانده یگان ویژه صابرین، بعد از چند سال تحمل بیماری و عمل‌های ناشی از عوارض جنگ دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست.

    به همین مناسبت، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در پیامی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معینی را تسلیت گفت.

    متن این پیام بدین شرح است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    انا لله و انا الیه راجعون

    عروج سردار پرافتخار، پیشکسوتِ دفاع مقدس و چهره نام‌آشنای صحنه‌های پاسداری از انقلاب اسلامی، سردار مهدی معینی موجب تأثر و تألم خاطر همگان گردید.

    فرماندهی «یگان ویژه صابرین» معاونت اجرایی سازمان بسیج مستضعفین و ریاست دانشکده شهید مطهری بسیج ازجمله فعالیت‌های سردار حاج مهدی معینی بود و همچنین وی از همسنگران شهیدان کاظمی و شوشتری بود و در سال‌های گذشته فرماندهی سپاه استان آذربایجان غربی را نیز بر عهده داشت.

    سردار معینی به همرزمان شهیدش پیوست

    مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس فقدان این سردار پرتلاش را به خانواده، همرزمان، دوستان و یارانش تسلیت و تعزیت عرض کرده و علو درجات آن مرحوم را از خداوند تبارک‌وتعالی مسئلت می­‌نماید.

    بنا به این گزارش، مراسم خاکسپاری پیکر آن مرحوم صبح امروز، سه‌شنبه 2 آبان ماه، در قطعه صالحین بهشت زهرا سلام‌الله علی‌ها برگزار شد و مراسم بزرگداشت ایشان چهارشنبه 3 آبان ماه، از ساعت 9 تا 11 صبح در مسجد امام حسن مجتبی علیه‌السلام شهرک فجر نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود. 

    انتهای پیام/ 

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا