اخبار روز

درخشان: وقتی دوستان صددرصد پول‌شان را گرفته‌اند، فسخ قرارداد معنی ندارد/ تیم ملی در اردن وقتش را هدر می‌دهد – بلادنیوز

  • درخشان: وقتی دوستان صددرصد پول‌شان را گرفته‌اند، فسخ قرارداد معنی ندارد/ تیم ملی در اردن وقتش را هدر می‌دهد – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز در خصوص تیم ملی و حضور برخی بازیکنان جوان در اردو، اظهار داشت: انتخاب نفرات در هر تیمی سلیقه‌ای است و همه ما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. قلعه‌نویی و دستیارانش بازی‌های لیگ و حتی نمایندگان ایران در آسیا را هم زیر نظر داشتند و براساس تفکرات کادرفنی و آمادگی بازیکنان، لیست تیم ملی اعلام شده است. هر زمان که لیست نفرات تیم ملی اعلام می‌شود ممکن است یکسری از بازیکنان غایب باشند، اما باید به نظرات سرمربی احترام بگذاریم.

    رونمایی از لیست 23 نفره دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتبال/ بازگشت آزمون به جمع ملی‌پوشان

    وی در واکنش به این موضوع که بعد از برگزاری یک هفته از لیگ باز هم با تعطیلی لیگ روبه‌رو هستیم، گفت: تعطیلی لیگ برتر خیلی بد است، در چنین شرایطی بازیکنان از آمادگی لازم خارج می‌شوند. تیم‌ها در طول فصل باید چند بار بدنسازی کنند و این موضوع باعث می‌شود شاهد مصدومیت‌های زیادی باشیم. در این شرایط هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها ضربه می‌خورند.

    کاپیتان پیشین تیم ملی درباره حضور شاگردان قلعه‌نویی در تورنمنت اردن عنوان کرد: با حضور در تورنمنت‌هایی مثل اردن موفق نمی‌شویم. بازی با تیم‌هایی مثل اردن و قطر برای ما مفید نیست، این بازی برای آنها خوب است و فقط وقت‌مان را هدر می‌دهیم. وقتی ژاپن با بازی برابر تیم‌هایی مانند آلمان و ترکیه خودش را آماده می‌کند، ما نمی‌توانیم با امثال اردن، قطر یا عراق خودمان را برای قهرمانی جام ملت‌ها مهیا کنیم. تورنمنت اردن نمی‌تواند محک خوبی برای تیم ملی باشد چون هیچ‌کدام از تیم‌ها بازیکنان ما را به چالش نمی‌کشند.

    درخشان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در چنین شرایطی می‌توانیم به موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها امیدوار باشیم؟ خاطرنشان کرد: با حضور تیم‌های ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان، تیم ملی شرایط خیلی سختی در جام ملت‌ها خواهد داشت. همه حریفان تیم ملی در بهترین فرم خود قرار دارند و ما برای موفقیت و قهرمانی باید خیلی بیشتر از این کار و با بازی‌ با تیم‌های بزرگتر از اردن، قطر و عراق، بازی کنیم.

    سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه در خصوص پیروزی سرخپوشان مقابل گل‌گهر گفت: بعد از 2 بازی در لیگ قهرمانان، پرسپولیس به لیگ برتر برگشت و با استفاده از تجربه‌اش توانست گل‌گهر را شکست دهد و 3 امتیاز حیاتی را کسب کند، درست است که  این بازی با اتفاقاتی همراه شد اما نباید از این موضوع غافل شویم که پرسپولیس روزهای سختی را پیش‌رو دارد و کسب 3 امتیاز از هر چیزی برای این تیم مهم‌تر است.

    وی درباره شایعه فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی و حاشیه‌هایی که از روز گذشته به وجود آمده است، تصریح کرد: حاشیه پدر فوتبال ما را درآورده و تنها مختص پرسپولیس نیست. همه از اول فصل درگیر این هستند که ببینند چه کسی بالای سقف است و چه کسی پایین آن! تیم امید از مرحله مقدماتی المپیک حذف شد، تیم جوانان ما حذف می‌شود و شرایط تیم ملی بزرگسالان هم به این شکل است و آماده‌سازی خیلی خوبی نداریم. هیچ‌کس نمی‌پرسد چرا این نتایج به دست آمده است و دلیل آن را جویا نمی‌شود و همه به فکر شکایت از هم هستند. پرسپولیس هم جزیی از این فوتبال است، مدیرعامل باشگاه می‌گوید صددرصد قرارداد فصل گذشته را گرفته‌اند، دیگر  صحبت از فسخ قرارداد معنی ندارد. این اتفاقات و مسائل باعث می‌شود تیم و بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند. ما هم زمانی که فوتبال بازی می‌کردیم مشکلات مالی وجود داشت ولی همه چیز را معطوف به پول و قرارداد نمی‌کردیم. این درست نیست که فکر و ذهن هوادار را با مطرح کردن چنین مسائلی خراب کنیم.

    انتهای پیام /

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا