اخبار روز

حاشیه دربی ۱۰۲| کنایه بیرانوند به VAR و خوشحالی خاص نکونام + فیلم – بلادنیوز

  • حاشیه دربی ۱۰۲| کنایه بیرانوند به VAR و خوشحالی خاص نکونام + فیلم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، ‌دربی 102 پایتخت امروز (پنجشنبه) بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه تساوی یک – یک خاتمه یافت.

    * علیرضا بیرانوند در دقایق پایانی نیمه اول در یک صحنه نسبت به پرتاب توپ توسط توپ جمع کن پشت دروازه معترض بود و به همین دلیل بر سر او فریاد زد که توپ را مستقیم به دستان او بیندازد تا سریع کار را شروع کند.

    تساوی پرسپولیس و استقلال با نقش تأثیرگذار VAR/ شلیک یامگا به امید پرسپولیس + فیلم

    * در زمان خروج بازیکنان استقلال از زمین بازهم هواداران پرسپولیس به سمت آنها اشیا پرتاب کردند که افشین پیروانی و علیرضا بیرانوند مانع از کار شدند.

    * در نیمه دوم و زمانی که مهدی مهدی‌پور تصمیم داشت ضربه کرنر را بزند، هواداران پرسپولیس اقدام به پرتاب بطری کردند که علیرضا بیرانوند از آنها خواست که این کار را نکنند.

    * در دقیقه 82، در صحنه‌ای که در محوطه 18 قدم، بین پیمان بابایی و علی نعمتی برخوردی پیش آمد، جواد نکونام اعتراض شدیدی به داور داشت و معتقد بود باید پنالتی می‌گرفت.

    * هواداران پرسپولیس که در دقایق پایانی بازی تصمیم به  ترک ورزشگاه داشتند، پس از گل امید عالشاه دوباره وارد ورزشگاه شدند.

    *   طرفداران استقلال هنگامی که داور برای آنها پنالتی نگرفت، به سمت زمین بطری پرتاب کردند. پس از آن نارنجکی را به سمت عکاسان پرتاب کردند  تا عکاسان مجبور به فرار از گوشه زمین شوند.

    * پس از اعلام پنالتی به سود استقلال و گلزنی یامگا، جواد نکونام خوشحالی خاصی کرد و با مشت‌های گره کرده مقابل نیمکت استقلال اقدام به دویدن کرد.

    .

    * بازیکنان پرسپولیس بعد از پایان بازی، به سمت هواداران این تیم رفتند. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره‌ای کنایه‌آمیز به نقش کمک داور ویدیویی (VAR) در دربی 102، به سمت هواداران پرسپولیس با دستان خود علامت VAR را نشان داد.

    * نکونام نیز پس از پایان بازی با رفتن به سمت هواداران استقلال از حمایت آنها تشکر کرد.

    * هواداران پرسپولیس هنگام خروج از ورزشگاه، مجدداً به سمت بازیکنان استقلال حمله کردند.

    * درگیری روی سکوهای روبه‌روی جایگاه ویژه پس از پایان بازی هم ادامه داشت و هواداران دو تیم با پرتاب بطری آب و سنگ، از خجالت هم درآمدند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا