اخبار روز

فرامرز صدیقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد – بلادنیوز

  • فرامرز صدیقی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، مدت‌‌ها است فرامرز صدیقی جلوی دوربین سریال یا فیلمی قرار نگرفته است و این روزها می‌توان «گمگشته» او را که در ماه رمضان روی آنتن می‌رفت یادآوری کرد. این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به‌علت مشکلات ریوی و معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شده است.

    برخی از کانال‌های مجازی وضعیت او را وخیم و بغرنج اعلام کرده‌اند اما سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در بیمارستان محل بستری فرامرز صدیقی حضور پیدا کرده و در جریان روند درمان این بازیگر پیشکسوت قرار گرفته است.
    وی در گفت‌وگویی با خبرنگار بلادنیوز خبر داد: حال فرامرز صدیقی خوب است، به بیمارستان رفتم و از حال‌واحوالش خبردار شدم، خوشبختانه وضعیت جسمانی‌اش رو به بهبود است و آن‌طور که پزشکان گفته‌اند دو سه روز آینده به بخش منتقل خواهد شد و متعاقباً می‌تواند از بیمارستان مرخص شود و درمان در منزل ادامه پیدا کند.

    تلویزیون، جای‌خالی سریال‌های ماورایی و ماجرای «ملکوت2»

    وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند فرامرز صدیقی مشکل روحی و افسردگی داشته که نتوانسته است در پروژه تلویزیونی یا سینمایی حضور پیدا کند، افزود: خوشبختانه حال‌واحوال روحی خوبی دارد. درباره عدم‌حضور آقای صدیقی در پروژه سینمایی یا تلویزیونی هم باید به این نکته اشاره کنم میان گفت‌وگوهایی که با هنرمندان پیشکسوت‌مان داشتم هیچ کدام از این عزیزان گلایه‌ای از جریان ساختاری و این‌که ممانعتی از حضور آنها در سریال‌ها و فیلم‌ها شده باشد، عنوان نکردند.

    مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خاطرنشان کرد: در مورد آقای صدیقی هم به همین صورت است؛ بیشتر به‌نظر می‌آید یک فرآیند جریان مسیر حرکتی درون فضای سینما و تلویزیون است که سلایق متعددی آمده‌اند و باعث می‌شود به‌تدریج برخی از کارها کمتر پیشنهاد شود و متناسب با شرایط سنی‌شان و جسمی‌ افراد، اتفاق بیفتد و دلیل دیگری ندارد.

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا