اخبار روز

تنها با افتتاح حساب در این بانک، وام فوری ۱۰ تا ۵۰ میلیونی بگیرید – بلادنیوز

  • تنها با افتتاح حساب در این بانک، وام فوری ۱۰ تا ۵۰ میلیونی بگیرید – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از روزنامه جهان اقتصاد ، شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک گردشگری می‌توانند از برنامه Z Card در این مجموعه برای ارائه مزایای کارکنان خود استفاده کنند. اعتبارات این طرح در سقف ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

    وام فوری مجموعه‌ای از وام‌ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند.

    وام فوری به کمک افرادی می‌آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند؛ بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام‌های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک‌ها ترغیب می‌کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می‌کنیم.

    بیمه اجتماعی یک سیستم تامین اجتماعی است که در قالب تامین مالی از حقوق اجتماعی و اقتصادی مردم در برابر خطرات مختلف محافظت و تامین می‌کند.

    شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک گردشگری می‌توانند از برنامه Z Card در این مجموعه برای ارائه مزایای کارکنان خود استفاده کنند. اعتبارات این طرح در سقف ۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰ و ۵۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

    شرکت‌ها و سازمان‌هایی که می‌خواهند از وام زد کارت استفاده کنند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌های صاحب حساب بانک گردشگری برای استفاده از این فرصت باید فیش حقوقی خود را ارسال کنند. برای دریافت این وام کارکنان باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضامن تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات ۱۲ ماه است.

    لازم به ذکر است که کارت Z به صورت کارت ممنوعیت ارائه شده و تنها متقاضیان می‌توانند از آن استفاده کنند. ضمناً افرادی این کمک هزینه را دریافت می‌کنند که ۴۰ درصد حقوق آن‌ها کفاف اقساط کمک هزینه را بدهد.

    مبلغ هر قسط بسته به حداکثر مبلغ وام و مدت بازپرداخت ۴ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۶۶۷ تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن ۵۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا