اخبار روز

گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری پرسپولیس: در همه جنگ‌ها باختیم – بلادنیوز

  • گل‌محمدی پس از استعفا از سرمربیگری پرسپولیس: در همه جنگ‌ها باختیم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، «یحیی گل‌محمدی» در نشست خبری پس از تساوی یک ـ یک تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: قبل از هر چیز جا دارد از هواداران پرسپولیس که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند، قدردانی کنم. همچنین از میزبانی خوب تیم مس رفسنجان هم تشکر می‌کنم. نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که ما به دنبال آن بودیم. بازی امروز یک مقدار بسکتبالی شده بود و توپ‌های زیادی برای هر دو تیم لو می‌رفت و شکل خوبی نداشت. موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم به وجود نیامد. شاید می‌توانستیم بازی را در نیمه دوم بهتر مدیریت کنیم و بازی راحت‌تری انجام می‌دادیم اما این طور نشد.

    توقف پرسپولیس برابر تیم بحران‌زده مس/ شاگردان گل‌محمدی تعارف سپاهان را پس زدند + فیلم

    وی ادامه داد: مس هم برای جبران آمده بود و بازی پر فشاری انجام داد. بازیکنان ما هم هرچه در توان داشتند گذاشتند. فکر می‌کنم نتیجه عادلانه بود. ضمن اینکه باید تشکر کنم از کمک‌داور اول بازی، او بازی را زیباتر کرد و صحنه‌های مشکوکی روی دروازه هر دو تیم وجود داشت و تنها کسی که باعث شد بازی زیباتر شود کمک‌داور اول بود.

    سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم و وضع قوانین جدید خیلی به شرایط بد ما دامن زد. از این موضوع ضربه خوردیم. مصدومانی در لیگ داشتیم؛ امیری، ترابی، عالیشاه، پورعلی‌گنجی و… مصدوم بودند و به لحاظ تدارکاتی، تدارک خوبی از نظر تمرینات نداشتیم و اردوهای خوبی برگزار نکردیم. نیم‌فصل سختی داشتیم و به یاد ندارم که هیچ نیم‌فصلی برای ما این طور گذشته باشد.

    وی گفت: نتوانستیم آن‌طور که باید آماده بازی‌ها‌ شویم. در نقل و انتقالات آن‌طور که باید بازیکن نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم. از طرف دیگر جنگ‌های رسانه‌ای را هم باختیم و جنگ‌های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر داشته و آدم‌های قوی‌تری کنارش باشند تا رقابت کند. نیم‌فصل سختی داشتیم. با همه مشکلاتمان و در این شرایط 30 امتیاز گرفتیم که کار بزرگی بود و از بازیکنانم قدردانی می‌کنم چون هرچه در توان داشتند، گذاشتند.

    گل‌محمدی اظهار داشت: مشکلات مالی و امکاناتی داشتیم و متأسفانه باید بگویم با این شرایط نمی‌توانم ادامه دهم. 3 ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی باشد را باشگاه انجام نداد. از همین جا از همه پرسپولیسی‌ها که خالصانه و عاشقانه تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم و همه آنها را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدیدی که می‌آید آرزوی موفقیت می‌کنم.

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا