اخبار روز

ترافیک شدید در محورهای چالوس و هراز – بلادنیوز

  • ترافیک شدید در محورهای چالوس و هراز – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از مرکز مدیریت راه های کشور،آخرین وضعیت راه های شمالی کشور نشان می دهد که ترافیک در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) محدوده های بیلقان ، سرودار ، پورکان ، گرماب و نساء و همینطور در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک ، مجلار ، مکارود ، انارک ، هزارچم ، پیچ سرهنگ ، سه راهی دیزین و گرماب و در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده های تونل شماره یک و بایجان سنگین است.

    براساس این گزارش، تردد در محور فیروزکوه ، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان است ضمن اینکه محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می باشند.

    همچنین ترافیک در محور آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس سنگین است.

    آخرین وضعیت جوی بیانگر بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی ، تهران و مازندران است.

    در محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، از مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ لغایت ۹ خرداد ۱۴۰۲، از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۶:۰۰ (روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته)، بدلیل انجام عملیات راهداری ، کیلومتر صفر تا ۱۰۷ محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه ( فیروزکوه ) انجام می شود.

    محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا