اخبار روز

فرمانده میدانی حزب‌الله: آماده ورود به سرزمین‌های اشغالی و تصرف الجلیل هستیم – بلادنیوز

  • فرمانده میدانی حزب‌الله: آماده ورود به سرزمین‌های اشغالی و تصرف الجلیل هستیم – بلادنیوز

    – اخبار سیاسی –

    به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بلادنیوز، یکی از فرماندهان میدانی حزب الله لبنان در دیدار هیئت رسانه‌ای ایران با تشریح آخرین وضعیت جبهه مقاومت در مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: حزب الله لبنان درباره دفاع از فلسطین خود را مکلف به حضور در میدان می‌داند و هم‌اکنون ما در میدان هستیم که بگوییم فلسطین تنها نیست.

    بازدید هیئت رسانه‌ای ایران از مرزهای جنوبی لبنان با سرزمینهای اشغالی
    وی با اشاره به مرز 70 کیلومتری لبنان با سرزمین‌های اشغالی، گفت: ما اکنون در پشت مرز آماده نبرد همه‌جانبه هستیم؛ یکی از اهداف صریح و روشن ما این بود که رژیم صهیونیستی را متوجه شمال کنیم تا بخشی از نیروها و انرژی‌شان را از غزه به سمت ما بفرستند و این مهم محقق شده است.

    این فرمانده حزب الله، گفت: اکنون رژیم صهیونیستی سه تیپ نیرو در مقابل ما قرار داده و سه لایه دفاعی تشکیل داده اما ما اگر قرار باشد دستور ورود به سرزمین‌های اشغالی را بگیریم، هر سه لایه را متلاشی خواهیم کرد.

    وی گفت: اکنون در جریان درگیری با صهیونیست‌ها هستیم و برخی تجهیزات و تکنولوژی‌ها و البته نیروهایشان را حذف کرده‌ایم.

    این فرمانده حزب‌الله تصریح کرد: ما با تمام توان آماده هستیم؛ ورود به سرزمین‌های اشغالی و تصرف کامل منطقه الجلیل را هم تمرین کرده و برای آن طراحی داریم و منتظر دستور هستیم.

    وی گفت: تمامی موقعیت‌های استقرار گنبدآهنین را شناسایی کرده‌ایم و در روز مبارزه به همه آنها شلیک خواهیم کرد؛ فکر می‌کردند مرکاوا را نمی‌توانیم بزنیم ولی اکنون به فن‌آوری و ابتکاری رسیده‌ایم که این تانک را در دو مرحله با موشک کورنت منفجر می‌کنیم. اگر جنگ به‌معنای تهاجم زمینی ما شروع شود تانک‌های مراکاوا باید پنهان شوند.

    این فرمانده حزب الله گفت: اگر دستور دریافت کنیم به همه ناوهایی که اخیراً از رژیم صهیونیستی حمایت کرده و یا برای دفاع از آنها خودنمایی کرده‌اند، شلیک خواهیم کرد. اینکه چگونه و با چه سلاحی شلیک خواهیم کرد را نمی‌گوییم چون هر وقت لازم باشد همه خواهند دید.

    وی گفت: اکنون به هر کنشی از سوی صهیونیست‌ها واکنش سریع نشان می‌دهیم و اخیراً یک پهپادشان را هم ساقط کردیم.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا