اخبار روز

حزب‌الله شعاع عملیات موشکی خود را افزایش داد – بلادنیوز

  • حزب‌الله شعاع عملیات موشکی خود را افزایش داد – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه عبری خبرگزاری بلادنیوز، رسانه‌های عبری‌زبان امشب (یکشنبه‌شب) خبر دادند از دیدگاه آنها حزب‌الله به‌تدریج در حال افزایش شعاع حملات موشکی خویش است.

    به‌نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، شلیک‌های صورت‌گرفته به‌سوی شمال (فلسطین اشغالی) طی امروز به‌شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است و دیگر صرفاً به موشک‌های ضدزره ختم نمی‌شود.

    رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی با اشاره به این مسئله افزود: با توسعه عملیات علیه غزه توسط ارتش اسرائیل و ورود به فاز حمله زمینی، حزب‌الله هم اقدام به توسعه عملیات خود در طول مرز لبنان می‌کند.

    این رسانه عبری‌زبان اضافه کرد: امروز ما شاهد حوادث شلیک و تیراندازی بیشتری آن هم در تمامی نقاط این منطقه بودیم.

    این رسانه تصریح کرد: حملات ساعات اخیر حزب‌الله علیه منطقه روش بینا عجیب‌‌ترین اقدام محسوب می‌شود، زیرا پیش از این همه حملات علیه شهرک‌های واقع در طول خط مرزی مورد منازعه انجام می‌شود اما امروز شاهد آن هستیم که عمق مناطق شمال مورد هدف قرار گرفتند و این امر با ارزیابی‌های اولیه اسرائیل در رابطه با گسترش جنگ همخوانی دارد.

    گفتنی است حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای مسئولیت هدف قرار دادن یک واحد پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه شمال فلسطین اشغالی به‌عهده گرفت.

    در این بیانیه آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 4 بعدازظهر امروز 29 اکتبر موفق شدند یک گروه از نظامیان پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در موقعیت برکه ریشا با تسلیحات موشکی هدایت‌شونده مورد هدف قرار دهند و افراد این نیرو را بکشند یا زخمی کنند، تجهیزات این نیرو نیز مورد اصابت مستقیم قرار گرفت.

    ژنرال صهیونیست: جنگ در غزه بیش از یک سال و نیم به‌طول خواهد انجامید/ احتمال بالای ورود حزب‌الله
    پدر شهید حزب‌الله لبنان: تحمل کشتار کودکان غزه را نداشت+ فیلم

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا