اخبار روز

پرداخت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ ماهه | دریافت وام یکروز پس از ثبت نام – بلادنیوز

  • پرداخت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ ماهه | دریافت وام یکروز پس از ثبت نام – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از رده، همه اشخاص حقیقی و حقوقی مشتری بانک ملی امکان درخواست وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح مروارید را دارند. اشخاص حقوقی مایل به دریافت این تسهیلات باید حساب ویژه این طرح را افتتاح کنند و پس از گذشت شش ماه، در ازای امتیاز دریافتی کارکنان خود را برای گرفتن این وام به بانک معرفی کنند. متقاضیان حقیقی این تسهیلات نیز باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند و حداقل شش ماه از مدت زمان افتتاح حساب ایشان گذشته باشد. سود این تسهیلات ۱۷ یا ۲۰ یا ۲۳ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به ۳۶ ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن ضامن رسمی است.

    با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۱۹ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۸۶۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۱۹۶ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۸۸ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۶۹۶ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۹۸۸ تومان خواهد بود.

    بانک ملی ایران به عنوان نخستین بانک ایرانی شناخته می‌شود و از سال ۱۳۰۷ تاکنون مشغول به کار است. این مجموعه با سرمایه اولیه ۲ میلیون تومانی فعالیت خود را شروع کرد و سرمایه آن در سال ۱۴۰۱ به ۹۹ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان رسید. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات بانکی اعم از صندوق اجاره‌ای، سوئیفت، طرح‌های سرمایه گذاری، انتقال موجودی از واحدهای خارج کشور، استعلام اعتبار اسنادی ریالی و … را ارائه می‌دهد.

    بیشتر بخوانید:

    یکروزه وام بگیرید؛ وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی با قسط ۲ میلیونی + نحوه دریافت تسهیلات

    وام فوری ۲۰۰ میلیونی بدون ضامن با سند یا فیش حقوق

    وام ۵۰ میلیونی با سود صفر درصد برای همه

    قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت امضا شد.

    وام ۵۰ میلیونی با سود صفر درصد برای همه | برای خرید کالای قسطی چطور وام بگیریم ؟

    به گزارش بلادنیوز این قرارداد در راستای معرفی “زی کارت” بانک گردشگری و با هدف اعطای تسهیلات تا میزان ۵۰۰ میلیون ریال با سود صفر درصد برای خرید کالا از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه منعقد شده است.

    بر اساس طرح زی کارت بانک گردشگری، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی می‌توانند با افتتاح حساب نزد بانک گردشگری تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به صورت اقساطی برای خرید از فروشگاه‌های رفاه اقدام کنند.

    با امضای این قرارداد، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ۲۵۰۰ تامین کننده فعال در شعبات خود در سراسر کشور، میزبان دارندگان زی کارت بانک گردشگری خواهد بود.

    جزئیات و شرایط وام ۲۰ میلیون تومانی برای کارگران

    عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به بلاتکلیفی ۶۶ هزار کارگر بازنشسته برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی گفت: از مسولان سازمان تأمین اجتماعی خواهش می کنیم وقتی توانایی انجام کاری را ندارند در مصاحبه های خود آن را اعلام نکنند.

    عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران با اشاره به بلاتکلیفی ۶۶ هزار کارگر بازنشسته برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی گفت: از مسولان سازمان تأمین اجتماعی خواهش می کنیم وقتی توانایی انجام کاری را ندارند در مصاحبه های خود آن را اعلام نکنند.سلام نو

    ملک نژآد گفت: حدود ۷۰ هزار نفر در شهر تهران برای وام ۲۰ میلیون تومانی ثبت نام کرده‌اند در صورتی که الان که در مرداد ماه هستیم فقط حدود ۴ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند.

    ناصر ملک نژاد افزود: از مسولان سازمان تأمین اجتماعی خواهش می کنیم وقتی توانایی انجام کاری را ندارند در مصاحبه های خود آن را اعلام نکنند.

    او با بیان این که روزانه صدها نفر به کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران مراجعه می کنند، اظهار داشت: این افراد بسیار ناراحت بوده و مشکل دارند بنابراین نارضایتی اینها به دولت آقای رئیسی باز می گردد که این موضوع به طور قطع خواست رئیس جمهور نیست.

    وی گفت: مردم به مسولان سازمان تأمین اجتماعی دسترسی ندارند هر چند ما هم دسترسی زیادی به آقایان نداریم اما حرف ما این است که لااقل علت تاخیر را که می شود به مردم اعلام کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا