اخبار روز

معرفی کتاب| “طلاق نگیرید”، توصیه‌های شجاعانه یک مشاور به زوج‌ها – بلادنیوز

  • معرفی کتاب| “طلاق نگیرید”، توصیه‌های شجاعانه یک مشاور به زوج‌ها – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، کتاب «طلاق نگیرید» اثری نوشته دایان مدود است که به تازگی ترجمه شده و توسط انتشارات دانژه روانه بازار نشر شده است.

    این کتاب مجموعه استدلال‌های قدرتمند برای نجات بخشیدن و دمیدن روحی تازه به ازدواج است که توسط این روانشناس به رشته تحریر درآمده است. داوود نوده‌یی، سمیرا هاشمی و مرتضی بخشایی مترجمین این اثر است.

    کتاب بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره صهیونیسم منتشر شد

    دایان مدود، روانشناس و نویسنده مشهور آمریکایی است که در این کتاب، موضعی جسورانه و شجاعانه درباره پدیده طلاق اتخاذ کرده است و آن را با زبانی ساده و عامیانه بیان می‌کند.

    او سراغ تجربیات سخت و دشوار افراد پس از طلاق می‌رود و با بیان قصه‌ها و داستان‌های واقعی آنان، چهره واقعی و دردناک طلاق را به تصویر می‌کشد؛ تجربیات و احساسات ناخوشایندی که افراد پس از طلاق مجبورند آن را سرکوب و انکار نمایند و خود را خوشحال و رضایتمند نشان دهند.

    یکی از موضوعات مهم در این اثر، زنگ هشداری است که نویسنده کتاب به مخاطبان خود می‌دهد. او به زوجینی که در مسیر جدایی هستند هشدار می‌دهد تا مبادا ناآگاهانه و تحت تأثیر فرهنگ عوامانه، قدم در راهی بی بازگشت و پر مخاطره بگذارند.

    معصومه اسمعیلی استاد دانشگاه علامه طباطبایی مقدمه‌ای بر این کتاب نوشته و در آن به نکات مهمی که در این اثر پژوهشی پرداخته شده اشاره کرده است. از جمله این نکات می‌توان به شهامت نویسنده و جسارت او در بیان موضوعات مهم اشاره کرد.

    کتاب ,

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا