اخبار روز

واکنش «جیمز کامرون» به انفجار زیردریایی گردشگران تایتانیک؛ این یک تراژدی سورئال است! – بلادنیوز

  • واکنش «جیمز کامرون» به انفجار زیردریایی گردشگران تایتانیک؛ این یک تراژدی سورئال است! – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش بلادنیوز به نقل از ورایتی، «جیمز کامرون» کارگردان سرشناس هالیوود در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ای‌.بی‌.سی، درباره زیردریایی توریستی «تایتان» که در راه رسیدن به لاشه کشتی مشهور تایتانیک دچار انفجار شد، صحبت کرد.

    او گفت: در روزهای اخیر بسیاری از مردم نگران سرنوشت این زیردریایی بودند. من از شباهت این اتفاق با فاجعه تایتانیک شگفت‌زده شده‌ام! به‌ویژه اینکه بارها به کاپیتان در مورد یخ پیش‌روی کشتی‌اش هشدار داده شده بود و با این حال او با سرعت تمام در یک شب تاریک و بدون ماه وارد میدانی یخی شد و در نتیجه شماری از مردم کشته شدند. 

    کارگردان فیلم سینمایی «تایتانیک» ادامه داد: این تراژدی کاملا شبیه فاجعه 15 آوریل 1912 است که در آن به هشدارها توجه نشد. به نظر من، اینکه سانحه اخیر دقیقاً در همان مکان رخ داده واقعا شگفت‌انگیز و سورئال است!

    ساخت «آواتار» به تعویق افتاد/ احتمال انصراف «جیمز کامرون» از کارگردانی

    چندی پیش  بود که خبر ناپدید شدن یک شناور زیردریایی که درحال حمل گروهی از گردشگران مشتاق برای تماشای لاشه کشتی تایتانیک در اقیانوس اطلس بود، مخابره شد. این زیردریایی متعلق به شرکت OceanGate بود که روز یکشنبه همراه با 5 سرنشین برای بازدید از لاشه تایتانیک به سمت این کشتی تاریخی حرکت کرد اما مدت کوتاهی پس از حرکت، ناپدید شد. سرانجام شرکت OceanGate و همچنین گارد ساحلی آمریکا پس از چند روز جست‌وجو، انفجار زیردریایی و مرگ تمامی سرنشینان آن را تأیید کردند. 

    به گفته گارد ساحلی آمریکا سرنشینان این زیردریایی بر اثر درون‌پاشی جان خود را از دست داده‌اند. بدین‌معنا زیردریایی بر اثر فشار آب از سمت بیرون، مچاله و به سمت درون منفجر شده است.

    آمریکا , سینما , هالیوود ,

    گفتنی است که کشتی تایتانیک در سال 1912 در اولین سفر خود از انگلیس به نیویورک با 2 هزار و 224 مسافر و خدمه به یک کوه یخی برخورد کرد و غرق شد که بر اثر این فاجعه، بیش از 1500 نفر جان باختند. لاشه این کشتی در سال 1985 پیدا شد و اینک در سواحل نیوفاندلند، کانادا، زیر آب قرار دارد. این لاشه همچنان سوژه‌ای جذاب و ماجراجویانه برای گردشگران زیر آب است.

    انتهای پیام/

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا