اخبار روز

کامران نجف‌زاده دیگر خبرنگاری نمی‌کند اما در تلویزیون می‌ماند/ شروع یک هاردتاکِ ویژه! – بلادنیوز

  • کامران نجف‌زاده دیگر خبرنگاری نمی‌کند اما در تلویزیون می‌ماند/ شروع یک هاردتاکِ ویژه! – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، خداحافظی کامران نجف‌زاده با دنیای خبرنگاری، دوباره شایعاتی را بر سر زبان‌ها آورد. شایعه‌هایی که بعد از تمام شدن دوران مأموریت او در نیویورک به گوش می‌رسید -«نجف‌زاده دیگر قرار نیست در تلویزیون کار کند»- این در حالی است که محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در گفت‌وگوی نوروزی به خبرنگار بلادنیوز گفته بود کامران نجف‌زاده یک برنامه تلویزیونی در این شبکه خواهد داشت. 

    همان‌گونه که نجف‌زاده در برنامه سال تحویل شبکه نسیم این نکته را اشاره کرده بود ” اکنون دوران خبرنگاری برایم تمام شده است و اگر به عقب برگردم نمی‌خواهم تجربه‌های مشابه داشته باشم و به نظرم به جامعه امید دادن مهم و با ارزش است. اگر خدا بخواهد در عرصه های دیگر در حال فعالیت هستم، همچنین به زودی با یک برنامه جذاب گفت‌وگومحور اجتماعی که دارای ایده های نو است روی آنتن شبکه نسیم خواهیم آمد و امیدوارم از اینجا به بعد عرصه‌های جدید در پیش باشد و دنیاها و پنجره‌های جدیدی گشوده شود.”

    اتفاقاتی که در شبکه نسیم در راه است؛ از ورود فرزاد حسنی تا بازگشتِ برندهای قدیمی

    پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیش‌تولید برنامه کامران نجف‌زاده آغاز شده و اگر مراحل آماده‌سازی درست پیش برود از اوایل فصل تابستان و شاید هم زودتر پخش خود را در شبکه نسیم آغاز کند. 

    این برنامه که نام اولیه‌اش «اتاق مخفی» است گفت‌وگومحور خواهد بود و محوریت سرگرم‌کننده دارد. شاید مخاطب را به سال‌هایی ببرد که در تلویزیون گفت‌وگوهایی مثل «صندلی داغ» یا همان «پارک ملت» قدیمی که محمدرضا شهیدی‌فرد اجرا می‌کرد بیندازد. همان مدلِ گفت‌وگوهای هاردتاک که معمولاً هم شفاف‌کننده و جذاب‌اند و هم مخاطب از این‌گونه برنامه‌های گفت‌وگومحور استقبال می‌کند.

     

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا