اخبار روز

کنعانی: شاهد شرایط دردناکی در غزه هستیم / آیا از نگاه مدعیان، حقوق بشر شامل حقوق کودکان فلسطینی می‌شود؟ – بلادنیوز

  • کنعانی: شاهد شرایط دردناکی در غزه هستیم / آیا از نگاه مدعیان، حقوق بشر شامل حقوق کودکان فلسطینی می‌شود؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شرایط دردناکی را در باریکه غزه شاهد هستیم .امروز زمین غزه آغشته به خون کودکان، زنان و غیرنظامیان فلسطینی است که توسط صهیونیستها به شهادت رسیده‌اند.

    ناصر کنعانی در نشست خبری این هفته خود ادامه داد : امروز چهره دروغین مدعیان حقوق بشر را می‌بینیم که در برابر جنایت‌های جنگی صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند.

    وی گفت: کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند و همواره از این موضوع در راستای منافع خود استفاده سیاسی کرده اند، امروز  چشمان خود را در برابر جنایت‌های صهیونیست‌ها بسته‌اند.

    شرایط دردناکی را در غزه شاهدیم | عکسی که کنعانی در نشست خبری نشان داد | آیا از نگاه مدعیان، حقوق بشر شامل حقوق کودکان فلسطینی می‌شود؟

    سخنگوی وزارت خارجه در حالی که عکسی از کودکان شهید غزه در دست داشت، گفت: آیا از نگاه این مدعیان، حقوق بشر شامل حقوق کودکان فلسطینی می‌شود؟

    شرایط دردناکی را در غزه شاهدیم | عکسی که کنعانی در نشست خبری نشان داد | آیا از نگاه مدعیان، حقوق بشر شامل حقوق کودکان فلسطینی می‌شود؟

    وی ادامه داد : آیا مدعیان در برابر جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اقدام به تشکیل کمیته حقیقت‌یاب می‌کنند؟ گرچه حقیقت کاملا مشخص است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا