اخبار روز

کیهان: در مبارزه با بی‌حجابی، مبادا برای انتخابات و یک مشت رأی، دنیا و آخرتتان را بفروشید – بلادنیوز

  • کیهان: در مبارزه با بی‌حجابی، مبادا برای انتخابات و یک مشت رأی، دنیا و آخرتتان را بفروشید – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با حمایت از پلیس به دلیل برخورد با بی‌حجابی خطاب به مسئولان کشور هشدار داده مبادا به دلیل نزدیک بودن به انتخابات و به خاطر «یک مشت رای» عقب‌نشینی کنند.

    کیهان با خطاب قرار دادن «مسئولین، سیاسیون و پلیس کشور» در ماجرای برخورد با بی‌حجابی نوشت: هیچ چیزی ارزش این را ندارد که به خاطرش، حتی یک خانواده از هم فرو بپاشد، یک جوان معتاد شود و زنی خیانت کند چه رسد به «جذب چند رأی» برای پیروزی در انتخابات. ما هم می‌دانیم که انتخابات در پیش است. مبادا برای خاطر یک مشت رأی، دنیا و آخرتتان را بفروشید.

    این روزنامه در ادامه نوشت: پلیس از ارکان اصلی و مهم تنظیم نظم در هر کشوری است. تضعیف پلیس یعنی، حمله به این نظم. این واقعیت در دنیا از چنان اهمیتی برخوردار است که برخی جامعه‌شناسان معتقدند چه بسا در کشوری مثل آمریکا، دلیل حمایت بی‌حد و حصر از پلیس و تبرئه -حتی پلیس‌های قاتل- در دادگاه‌ها، همین نکته است. نمی‌گوییم نقد نکنید. می‌گوییم حینِ نقد به جایگاه، نقش و اهمیت پلیس هم نیم نگاهی داشته باشید. شورش‌های پس از فتنه اخیر نشان داد پلیس ایران، یکی از محجوب‌ترین، مظلوم‌ترین و در عین حال مقتدرترین نیروهای نظامی دنیاست و از چنین نیروی نظامی باید حمایت کرد و نباید پلیس را در اجرای این رسالت مهم، تنها گذاشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا