اخبار روز

خداوند از ما شهدای راه قدس را قبول کند/ نیروی برخی ها خواستند این عملیات را به ایران ربط دهند/ صهیونیست ها اعلام کردند ما بیش از نصرالله معتقدیم اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است – بلادنیوز

  • خداوند از ما شهدای راه قدس را قبول کند/ نیروی برخی ها خواستند این عملیات را به ایران ربط دهند/ صهیونیست ها اعلام کردند ما بیش از نصرالله معتقدیم اسرائیل از خانه عنکبوت سست تر است – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز سخنان سید حسن نصرالله در مراسم تجدید بیعت با راه شهدای قدس و مقاومت اسلامی به شرح زیر است:

    تبریک به خانواده شهدای راه قدس و کسانی که در این راه شهید شدند و این عملیات موجب عزت خانواده های مقاومت شد.

    کسانی که در این عملیات شهید شدند، صدای این شهدا به دور ترین نقطه جهان رسید.

    خداوند در مورد شهدا وعده داده و گفته شهدا زنده هستند و روزی می خورند از نزد پروردگارشان.

    در دنیای آخرت نه جنایتی هست و نه ظلمی است و به خانواده شهدا می گویم عزیزان شما رفتند و هیچ معرکه میان حق و باطلی امروز مثل عملیات طوفان الاقصی نیست و این عملیات مصداق بارز نبرد حق و باطل است.

    نیروی بزرگ ما بیش از سلاح ، ایمان و اعتقاد و صبر ماست که حد و مرزی ندارد و امروز خانواده شهدا این را ثابت کردند.

    زبان الکن و قلم ناتوان از بیان پایداری مردم فاسطین و جان فشانی مردم فلسطین است.

    در آغاز درود به تمام مردم جهان که در این اتفاق با مردم فلسطین همبستگی کردند و همه دولت ها و مردم به خصوص مردم یمن و عراق که با مقاومت فلسطین یکی شدند.

    دنیا می داند که رنج مردم فلسطین بیش از 75 سال می گذرد و در این سال ها شرایط مردم فلسطین سخت تر از گذشته شد و چهار موضوع این رنج را سخت تر کرد.

    اول موضوع زندانیان و اسرا و خانواده های فلسطینی بود

    دوم موضوع قدس و مسجدالاقصی که دیدیم این دولت افراطی چکار کرد

    سوم محاصرهغزه هست که بیش از 2 میلیون در یک منطقه محدود زندانی شده بودند و هیچ کس توجهی با آن نداشت.

    چهارم موضوع شهرک سازیو جنایات آن ها در کرانه بود و دیدیم که چه خانههایی در اخیر تخریب شد و نه سازمان مللو نه شورای امنیت و نه اتحادیه عرب و نه اتحادیه اروپا هیچ کمکی نکردند و موضوع فلسطین دیگر داشت در دنیا به فراموشی سپرده میشد.

    دشمن هر روز جنایتش بیشتر و ظلم بیشتری میکرد و لازم بود یک برخورد با انان میشد و خودشان و حامیان شان به خصوص آمریکا و لازم بود موضوع فلسطین را دوباره به سر زبان ها در دنیا می آمد.

    این عملیات تصمیم و اجرای آن 100% فلسطینی بود و طراحان آن این موضوع را از همه پنهان کرده بودند و این مخفی بودن توانست ان را به این موفقیت برساند چون شگفتی را به خوبی نشان داد.

    برخی ها میخواهند تضعیف روحیه و فتنه انگیزی کنند و گفتند این عملیات مخفیانه انجام شد واین اقدام ما را ناراحت نکرد بلکه برعکس ما را خوشحال کرد که انقدر دقیق انجام شده و این اقدام راه را بر دشمن و منافقان بست و نگذاشت دشمنان فتنه انگیزی کنند.

    برخی ها خواستند این عملیات را به ایران ربط دهند اما من میگویم این عملیات فلسطینی بود اما هنوز برخی ها این را نمیخواهند قبول کنند و ایران از روزی که امام خمینی بود تا به امروز که امام خامنه ای است از این اقدام حمایت می کند اما هیچ فشار یا توصیه ای به فرماندهان مقاومت نداشته است.

    همگان باید بدانند که تصمیم گیران فرماندهان مقاومت هستند نه افراد دیگر.

    7 اکتبر یک عملیات شجاعانه و دقیق راه افتاد و همه باید به آن درود بفرستیم و این عملیات منجر به یک زلزله امنیتی سیاسی و روانی و نظامی و موجودیتی در رژیم صهیونیستی در زمان حال و آینده خواهد گذاشت و این عملیات در آینده نمی تواند از رنج این عملیات برای انان کم کند.

    نتایج و آثار این عملیات خیلی وقت برای تبیین ان میخواهد اما مجال برای بازگویی آن نیست.

    این عملیات ثابت کرد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست ترین خانه هاست و خود صهیونیست ها در جاهایی گفتند که ما بیش از نصرااله معتقدیم که اسراییل از خانه عنکبوت سست تر است.

    ناتوانی صهیونیست ها موجب شد که آمریکایی ها ناوهایشان را به کمک آنان برسانند و کجاست نیروی هوایی شما و هواپیماهای شما؟

    ژنرال ها و سلاح های آمریکایی برای دلگرمی به صهیونیست ها آماده در خدمت شان گگذاشته شد و این مربوط به شروع عملیات بود، این بود قدرت اسرائیل؟  از کل دنیا به اسرائیل آمدند تا به آنها روحیه دهد.

    این جانفشانی هایی که امروز در غزه و در کل جبهه ها است به حق است و ما حق داریم از خود دفاع کنیم و برای این اقدامات برنامه ریزی کردیم و این اقدام پایه ریزی کرد برای یک اقدام بزرگ تر و مستحق دفاع است و غیر از این اقدام گزینه دیگری نداشتیم مگر اینکه خفه میشدیم و میدیدیم که اسرا کشته بشوند.

    دشمن از لحظات اول وقتی رها بود و فقط نگاه میکرد و نفهمید چه بر ان ها گذشته و آن ها همه خواب بودند حتی در مرکز تل آویو و سردرگم بودند و نمیدانستند چه اتفاقی افتاده و وقتی رفتند شهرک هایشان را دیدند خودشان گفتند ما در حق خودمان جنایت کردیم و در اینده خواهید دید که شهروندان اسراییلی از موشک های اسراییلی کشته شدند.

    در حال تکمیل……

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا