اخبار روز

«مهیار عیار» سال آینده روی آنتن می‌رود – بلادنیوز

  • «مهیار عیار» سال آینده روی آنتن می‌رود – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، پیمان جبلی پس از بازدید از پشت‌صحنه سریال «نون خ»، به شهرک سینمایی تلویزیونی ایران رفت و ضمن بازدید از پشت‌صحنه دو سریال «مهیار عیار» و  «حضرت موسی (ع)»، در محوطه لوکیشن عظیم سریال  «سلمان فارسی» نیز حاضر شد و در جریان آخرین وضعیت ساخت و توسعه آن قرار گرفت.

    وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه به مجموعه‌های نمایشی با مضمون تاریخی طی سال‌های اخیر کمتر توجه شده بود، گفت: اکنون کارهای تاریخی در نوبت تولید قرار می‌گیرند و برخلاف سال‌های گذشته، تورم کارهای تاریخی را شاهدیم که برای مخاطبان از جذابیت خاصی برخوردارند.

    عکس‌های جدید از پشت صحنه سریال «نون خ 5»/ تاکید رییس صداوسیما بر ساخت فصل‌های جدید

    جبلی تأکید کرد: کارهای دیگری در کنار دو کار الف ویژه سلمان فارسی و حضرت موسی داریم که در مراحل مختلفی از نگارش فیلم‌نامه تا پیش‌تولید و تولید قرار دارند.

    رئیس رسانه ملی در ادامه، درباره سریال مهیار عیار نیز گفت: مهیار عیار اگرچه ذیل مجموعه‌های تاریخی قرار می‌گیرد، مفاهیم ظریفی در داستان‌ها و خرده‌داستان‌هایش جانمایی شده و علاوه‌بر اینکه به یک دوره تاریخی کمترپرداخته‌شده، یعنی صفویه می‌پردازد، به ظرافت‌های رفتاری فرهنگ ایرانی، چون جوانمردی و احترام به جایگاه مادر توجه ویژه دارد.

    جبلی افزود: مقطع تاریخی سریال که پیش از این در تلویزیون کمتر به آن پرداخته شده بود و آنچه در این مجموعه نمایشی روایت می‌شود، آن را به یک مجموعه تاریخی خاص تبدیل کرده است و به همین خاطر با پیچیدگی‌های فراوانی برای آماده‌سازی دکور، لباس و سایر ملزوماتی که می‌تواند این دوره تاریخی را روایت کند، همراه بوده است.

    وی با بیان اینکه علیرغم زمان بر بودن کارهای تاریخی، مراحل پیش‌تولید و تولید مجموعه مهیار عیار با زحمات عوامل تولید بدون حتی یک روز وقفه طی شده است. جبلی ابراز امیدواری کرد مهیار عیار که در ماه‌های آینده پخش خواهد شد، مورداقبال مخاطبان قرار بگیرد.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا