اخبار روز

محبی: زندگی کردن برای بازنشستگان لشگری و کشوری سخت شده است/ همسان سازی هر چه زودتر انجام شود – بلادنیوز

  • محبی: زندگی کردن برای بازنشستگان لشگری و کشوری سخت شده است/ همسان سازی هر چه زودتر انجام شود – بلادنیوز

    – اخبار سیاسی –

    بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری بلادنیوز، با اشاره به عدم همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری، اظهار داشت: با توجه به ورشکستگی های صندوق های بازنشستگی دولت همسان سازی را نمی پذیرد و این موضوع را یک ماده 75 می داند و به نوعی اضافه کردن به تعهدات دولت قلمداد می کند اما مجلس معتقد است که این موضوع شدنی است.

    رجایی: همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری باید اجرایی شود

    وی افزود: متاسفانه بازنشستگان ما با توجه به تورمی که در سالیان اخیر در کشور به وجود آمده است دچار سختی زندگی و معیشت هستند از این رو دولت و مجلس باید تمام تلاششان را انجام داده تا در برنامه هفتم این مشکلات به حداقل خود برساند.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،گفت: متاسفانه دولت به سال های انتهایی قرار داد و همان جا هم تحت فشار مجلس دولت گذشته قسمتی از آن را اجرا کرد. اما اکنون مجلس شورای اسلامی معتقد است که این موضوع امروز عملیاتی است و منابع آن وجود دارد و دولت نیز موظف است همسان سازی بازنشستگان را عملیاتی کند تا تسکین دردهای بازنشستگان باشد.

    محبی با بیان اینکه یکی از راه حل ها همسان سازی است، تصریح کرد: دولت باید یک سبد ویژه آبرومندانه در برنامه هفتم توسعه برای بازنشستگان ببیند و همچنین باید اقدامات دیگری جهت کمک به بازنشستگان لشگری و کشوری صورت داده تا مشکلات معیشتی این افراد حل و فصل شود.

    این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر دولت به فکر بازنشستگان نباشد قطعا مجلس شورای اسلامی خود فکری به حال بازنشستگان لشگری و کشوری خواهد کرد زیرا امروز بازنشستگان بیشتر از اقشار دیگر درگیر مشکلات معیشتی هستند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا