اخبار روز

قول اوحدی برای ۶۰ هزار متقاضی تشکیل کمیسیون پزشکی – بلادنیوز

  • قول اوحدی برای ۶۰ هزار متقاضی تشکیل کمیسیون پزشکی – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز،کمیسیون پزشکی یک از موضوعات مهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران است که به بررسی پرونده های پزشکی متقاضیان درصد جانبازی می پردازد. این افراد ممکن است خواستار بررسی مجدد پرونده شان باشند و یا به تازگی بخواهند پرونده جدیدی برایشان باز شود. 

    پزشکان زیادی از طرف بنیاد شهید چه در شهرستان ها و چه در استان تهران مسئولیت بررسی این پرونده ها را دارند. سرپرست وقت اداره‌کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1401 طی مصاحبه ای اعلام کرد: فرایند 120 روزه بررسی پرونده ها اکنون به زیر 50 روز کاهش پیدا کرده. 

    وی سیستماتیک شدن روند امور اداری کمیسیون پزشکی را عامل این کوتاه شدن زمان دانست و افزود:برای ایثارگری که احراز و صورت سانحه جدید داشته و مدارک متقنی دال بر تشدید ضایعات دارد و یا مواردی این چنین دوره انتظار خاصی وجود ندارد و فرد در استان خود می‌تواند با مراجعه به پزشک معالج، در کمیسیون استان مربوطه شرکت کند.

    تحویل مدارک آزمون استخدامی ایثارگران تا 6 شهریور

    این درحالی است که دو سال بعد از این صحبت حالا سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به تازگی سکان هدایت این نهاد انقلابی را به دست گرفته روز گذشته در دیدار با جانبازان آسایشگاه صدر اعلام کرد: اکنون 60 هزار نفر در انتظار تشکیل جلسات کمیسیون پزشکی هستند. 

    اوحدی قول داده تا به صورت جدی این تعداد کاهش یابد اما اینکه چطور و با چه راهکاری قرار است قولش عملی شود، هنوز مشخص نیست. 

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا