اخبار روز

سه‌شنبه جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس قرار دارد – بلادنیوز

  • سه‌شنبه جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در دستور کار مجلس قرار دارد – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از ایلنا،  سید محمد حسینی درباره صحبت‌های برخی از نمایندگان مجلس در خصوص اعداد و ارقام آمده در لایحه برنامه توسعه و این‌که رسیدن به این میزان رشد را دست‌ نیافتنی می‌دانند، گفت: در مورد اهداف چون در دولت و دوره‌های قبل برنامه تحقق پیدا نکرده است و متوسط آن چه که تحقق پیدا کرده می‌گویند ۳۰ درصد بوده این بار هم تصورشان به همین صورت است.

    معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان این‌که این بار با عزم، اراده و جدیتی که در دولت هست ما فکر می‌کنیم این اهداف ان‌شاالله قابل تحقق باشد، خاطرنشان کرد: دولت همه توانش را به کار خواهد بست، البته مشروط بر اینکه هم‌افزایی و همکاری مجلس، دولت و نهادها همه باهم باشد، این امر میسر است.

    وی در خصوص زمان ارائه لایحه برنامه توسعه هفتم به مجلس، عنوان کرد: این مساله در اختیار سازمان برنامه است، قرار بر این بود در همین هفته‌ای که گذشت آماده شود اما ظاهراً باز اصلاحات و ملاحظاتی بوده که دست نگه داشتند.

    حسینی درخصوص برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: سه‌شنبه جلسه رأی اعتماد ان‌شاالله در دستور کار است، از یکشنبه ما جلسات را با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس خواهیم داشت.

    وی تاکید کرد: ایشان خیلی چهره رسانه‌ای در گذشته نبوده‌اند و باید بالاخره معرفی خوبی از ایشان صورت گیرد. ایشان سوابق خوبی دارند، از پایین‌ترین سطوح مدیریتی یعنی از مدیریت یک شهرستان آن هم در استان محروم سیستان و بلوچستان شروع کرده و پله پله بالا آمدند، رئیس سازمان استان شدند، معاون وزیر شدند و حالا هم برای وزارت معرفی شده‌اند.

    معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره برگزاری جلسه رأی اعتماد وزیر صمت که به گفته بعضی نمایندگان مهلت قانونی یک هفته‌ای آشنایی با وزیر را طی نکرده، بیان کرد: گفته شده ظرف یک هفته یعنی حداکثر یک هفته، ولی قبل از آن هم اگر آمادگی باشد این کار صورت می‌گیرد.

    وی ادامه داد: در مورد آقای علی‌آبادی خود ایشان اعلام آمادگی کرد ما هم در دولت مطرح کردیم و دولت هم موافقت کرد این مساله طبق قانون بود و مشکلی نداشت.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا