اخبار روز

نظرات ۳ کارشناس داوری درباره صحنه‌های دیدار استقلال ـ استقلال خوزستان + فیلم – بلادنیوز

  • نظرات ۳ کارشناس داوری درباره صحنه‌های دیدار استقلال ـ استقلال خوزستان + فیلم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، درباره قضاوت امیرسامان سلطانی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و استقلال خوزستان اظهار داشت: پیش از اینکه توپ در صحنه گل به مهرداد محمدی برسد، یک بازیکن استقلال که در شرایط آفساید قرار داشت، روی مدافع حریف تأثیر داشت که داور باید آفساید او را اعلام می‌کرد.

    برتری استقلال در جدال مشکی‌پوشان با گل شماره هزار! + فیلم

    کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی تصریح کرد: در برخورد مهرداد محمدی با طیبی در محوطه جریمه استقلال خوزستان، خطای پنالتی رخ نداد و شاهد شبیه‌سازی بودیم. بازیکنان استقلال در دقیقه 69 اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که ادامه بازی تصمیم درستی بود. توپ در دقایق آخر به دست مدافع استقلال خورد که پنالتی نبود.

    همچنین هادی دزفولی، دیگر کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد تصمیمات داور دیدار استقلال ـ استقلال خوزستان، به خبرگزاری بلادنیوز گفت: گل استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید، اما شهامت لازم در میان داوران ما وجود ندارد. داور تا دقیقه پایانی اشتباه تأثیرگذاری نداشت، اما توپ در محوطه جریمه استقلال به دست مدافع این تیم برخورد کرد و باید به سود استقلال خوزستان پنالتی اعلام می‌شد.

    وی برخلاف میرزابیگی، گل استقلال را درست خواند و خاطر نشان کرد: این گل در شرایط سالم به ثمر رسید. با این حال داوران مقابل تیم‌های بزرگ، کوتاهی می‌کنند. آنها می‌گویند حقوق داوران کم است؛ آیا اگر تغییری در دریافتی آنها حاصل شود، تغییری در داوری‌ها خواهیم دید؟ رئیس کمیته داوران نباید از داوران دفاع کند و نمی‌توان از این اشتباهات گذشت. حمایت غلط از داوری، ما را به قهقرا می‌برد.

    علی میرزابیگی دیگر کارشناس داوری هم اعلام کرد که ایمان سلیمی در وضعیت آفساید قرار داشت و به دلیل دخالت در بازی حریف و تأثیر بر روی توانایی مدافع در دفع توپ، گل استقلال باید مردود اعلام می‌شد. او همچنین گفت که در دقایق پایانی پنالتی برای استقلال خوزستان رخ نداده است.

    .

    .

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا