اخبار روز

وحشت در کرانه باختری؛ شهرک‌نشنیان از تونل مقاومت زیر طولکرم سخن می‌گویند – بلادنیوز

  • وحشت در کرانه باختری؛ شهرک‌نشنیان از تونل مقاومت زیر طولکرم سخن می‌گویند – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه عبری خبرگزاری بلادنیوز، انتشار تصاویر تونل نیروهای مقاومت در نوار غزه نه تنها چهره پیروزی برای ارتش رژیم صهیونیستی به وجود نیاورد، بلکه رعب و وحشت صهیونیست‌ها را نسبت به توانمندی‌های مقاومت نیز افزایش داده است.

    پایگاه عبری زبان وای نت وابسته به یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت: شمار زیادی از ساکنان شهرک بات حیفر واقع در نزدیکی طولکرم به مسئولین امنیتی شکایت کردند که در برهه اخیر صدای حفاری را زیر پای خود می‌شنوند و از ارتش می‌خواهند تا بازرسی‌های لازم را برای این امر به انجام برسانند.

    به گزارش این رسانه، میزان وحشت مهاجران شهرک نشین از وجود تونل مذکور به حدی بود که ارتش اسرائیل را بر آن داشت تا با دستگاه‌های تونل یاب خود به این شهرک همجوار با طولکرم آمده و مکان‌های مشکوک را مورد پایش قرار بدهد.

    مهاجران شهرک نشین تاکید می‌کنند که زیر خانه‌های خود صدای حفاری را شنیده‌اند و اطمینان دارند که تونلی بین شهرک بات حیفر و روستای مجاور فلسطین نشینش حفر شده است، اما ارتش اسرائیل با وجود آن که سه بار این جستجو را با سه گروه مختلف از جمله یک شرکت خصوصی تکرار کرده اما این جستجوها نتیجه در پی نداشته است.

    رسانه عبری: نمایش کشف تونل فقط قله کوه یخ مشکلات امنیتی اسرائیل را نمایان کرد
    کشف یک تونل؛ وقتی نماد پیروزی صهیونیست‌ها به رسوایی بزرگ تبدیل می‌شود

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا