اخبار روز

وعده ۲۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور به هنرمندان محقق شد – بلادنیوز

  • وعده ۲۰ میلیارد تومانی رئیس جمهور به هنرمندان محقق شد – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    جشن  متولدین بمهن ماه هنرمندان پیشکسوت با حضور محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، داریوش ارجمند رئیس موسسه هنرمندان پیشکسوت و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

     داریوش ارجمند رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت درحاشیه  این جشن ضمن اشاره به درخواست جمعی از هنرمندان پیشکسوت از رئیس جمهور گفت : رئیس جمهور قول مساعدت و کمک 20 میلیاردتومانی به موسسه را داده بودند با اینکه مدتی در انجام این قول تاخیر شد اما امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر  تامین و پرداخت آن را دادند.

    داریوش ارجمند در صحنه صفین واقعاً ترسید و مهدی فتحی با مرغابی‌ها منقلب شد + فیلم

    ارجمند ضمن تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی افزود: بر اساس هزینه های انجام شده برای مسافرت‌هایی که پیشکسوتان به نقاط مختلف از جمله  مشهد، قشم وکیش داشتیم نیازمند تامین هزینه بودیم و با این اعتبار می‌توانیم تا عید برای هنرمندان چند سفر تدارک نماییم.

    وی افزود: این مسافرت ها  برای هنرمندان بالای شصت سال است که فعالیت های بیش از 60، 70 ساله داشته و سال‌ها برای این مملکت زحمت کشیده اند امیدوارم بتوانند گردشی در ایران داشته و روحیه کسب کنند.

    رئیس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن تشکر از رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کمک های انجام شده به موسسه افزود: جمع حاضر در موسسه عصاره صد ساله هنر کشور هستند از کچ بری سقف تا تدوین سینما، فیلمبردار، کارگدان، بازیگر و … در این موسسه عضو هستند و اهمیت بالایی دارد ، در هیچ نقطه ای از جهان چنین موسسه برای هنرمندان وجود ندارد این موضوع مختص جمهوری اسلامی است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا