اخبار روز

قدوس: وقتی طارمی و آزمون در زمین هستند، انگار یک بر صفر جلو افتاده‌ایم/ در تابستان به مالمو نزدیک شدم – بلادنیوز

  • قدوس: وقتی طارمی و آزمون در زمین هستند، انگار یک بر صفر جلو افتاده‌ایم/ در تابستان به مالمو نزدیک شدم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، سامان قدوس در گفت‌وگو با سایت «fotbollskanalen» سوئد، در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 پس از برتری 2 بر یک مقابل امارات اظهار داشت: قبل از این مسابقه، صعود خودمان را به مرحله حذفی قطعی کرده بودیم و در نظر داشتیم که بازی خوبی ارائه کنیم. تلاش زیادی کردیم و می‌خواهیم در همه دیدارها پیروز شویم.

    وی درباره اینکه ایران از سال 1976 در کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ناکام مانده است، خاطر نشان کرد: صعود به فینال رقابت‌ها و قهرمانی برای ما یک رؤیاست. با این حال ما بازی به بازی پیش می‌رویم. دو مهاجم (مهدی طارمی و سردار آزمون) در اختیار داریم که وقتی با هم بازی می‌کنند، احساس می‌کنیم یک بر صفر جلو هستیم.

    برتری ایران برابر امارات با دست بیرانوند و پای طارمی

    هافبک تیم ملی کشورمان راجع به رویارویی شاگردان امیر قلعه‌نویی با سوریه در دور یک هشتم نهایی تصریح کرد: ما باید سخت تلاش و برای یکدیگر بازی کنیم. وقتی می‌خواهیم قهرمان شویم، مهم نیست به مصاف چه تیمی می‌رویم.

    قدوس در مورد اینکه به‌خوبی اعتماد امیر قلعه‌نویی را به خود جلب کرده است، گفت: من این اعتماد را در تیم ملی و تیم برنتفورد حس می‌کنم. در این تیم‌ها باید به‌عنوان هافبک بازی کنم و از این مسئله لذت می‌برم. سرمربی تیم ملی به من باور دارد و از کار کردن با او لذت می‌برم.

    رگیلون هم‌تیمی قدوس شد

    وی درباره اینکه تابستان 2023 فاصله کوتاهی با پیوستن به تیم فوتبال مالموی سوئد داشت، یادآور شد: به این انتقال خیلی نزدیک بودم که پیشنهاد برنتفورد در لحظه آخر به میان آمد. گزینه‌های دیگری هم داشتم که مالمو یکی از آنها بود. این پیشنهاد (مالمو) برای من و خانواده‌ام واقعاً هیجان‌انگیز بود، اما به لیگ برتر انگلیس و تیم برنتفورد بازگشتم.

    هافبک ایرانی برنتفورد راجع به تصمیم خود برای فصل آینده بیان کرد: من تا تابستان سال 2024 با برنتفورد قرارداد دارم و باید ببینیم پس از آن چه پیش می‌آید.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا