اخبار روز

رفیعی: اگر در یک ماه ۲ بار به استقلال می‌باختم و ۳ جام می‌دادم حرف نمی‌زدم! – بلادنیوز

  • رفیعی: اگر در یک ماه ۲ بار به استقلال می‌باختم و ۳ جام می‌دادم حرف نمی‌زدم! – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، سروش رفیعی پس از تساوی 2-2 پرسپولیس مقابل صنعت نفت گفت: خیلی خوب بازی را شروع و سعی کردیم به صنعت نفت فشار بیاوریم ولی روی یک اشتباه و روی ضد حمله یک گل خوردیم. به تیم خوب و جوان صنعت نفت خسته‌نباشید می‌گویم. ویسی همیشه برای من عزیز است.

    وی ادامه داد: بعد از اینکه گل دوم را زدیم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و اگر صنعت نفت جلو می‌آمد و فشار می‌آورد ممکن بود گل سوم و چهارم را هم بزنیم ولی آنها ایستا بازی می‌کردند. ما هم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و موفق هم بودیم و به صنعت نفت موقعیتی ندادیم. همه جذابیت فوتبال به همین است که زمانی که فکر می‌کنید بازی تمام است. فوتبال به شما درس می‌دهد و ادب‌تان می‌کند. اگر تمرکز بیشتری داشتیم گل نمی‌خوریم. فقط باید از هواداران‌مان عذرخواهی کنم که با ناراحتی به خانه رفتند. هواداران ما مطمئن باشند بازیکنان و مربیانی دارند که روزهای سخت‌تر را دیدند ولی ما دوباره آخر فصل خوشحال‌شان می‌کنیم.

    پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد/ عصر بارانی آزادی همه چیز داشت + فیلم

    هافبک پرسپولیس درباره درگیری‌های اخیر بازیکنان و مربیان پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: مدتی است که امروز این باشگاه بیانیه می‌دهد و فردا باشگاهی دیگر. فدراسیون فوتبال نیز یکسری قوانینی وضع کرده که گریه دارد و پر از اشتباه است. سقف و ته قرارداد می‌گذارد و باشگاه‌ها را مجبور می‌کند که آن دور بزنند، بعد آن کسی که اشتباه‌ را به اجبار انجام داده، قراردادش را ثبت و برای آنها کارت صادر می‌کند و بعد از آن بازی‌ها برگزار می‌شود. بعد من از شما شکایت و جریمه‌ات می‌کنم و شما از یک نفر دیگر شکایت و جریمه می‌کنید.

    رفیعی افزود: بعد از آن فدراسیون ما را جریمه‌ می‌کند و پول می‌گیرد و امتیاز کسر می‌کند؛ هوادار ما ناراحت می‌شود و ته آن هیچ اتفاقی در این مورد نمی‌افتد. اولین ایراد این است که بازیکنان و مربیان در فوتبال کنار هم نیستند و ما جایی نداریم که صدای‌مان را برسانیم و بگوییم که آقای فدراسیون عزیز، یکسری چیزها را برای ما درست کنید. جواب که نمی‌دهند ولی مسئله را روشن کنند. چرا اتحادیه بازیکنان نداریم؟ من شاید 3 سال دیگر فوتبال بازی کنم و بروم ولی خیلی از جوان‌ها با این وضعیت فوتبال‌شان خراب می‌شود. هیچ تسهیلاتی بابت بازیکن‌ بودن‌مان از جانب فدراسیون فوتبال که از ما درصد می‌گیرد، نمی‌گیریم و بیمه هم نمی‌شویم.

    هافبک پرسپولیس خاطرنشان کرد: به زودی خبرهایی به دست شما می‌رسد درباره یکی از باشگاه‌هایی که این درصد را از من کم کرده ولی من از آنها پس گرفته‌ام. هیچ جای دنیا ما حق فدراسیون نداریم و بازیکنان دیگر هم می‌توانند این کار را بکنند. یک قانون برای ما بیاورید که ما باید حق فدراسیون بدهیم، کجای دنیا چنین چیزی است؟ ما که حق فدراسیون را می‌دهیم، فدراسیون چه کاری برای ما انجام می‌دهد؟ چرا باید وقتی زمین آزادی خراب است به شهرستان برویم و بازی کنیم؟ چرا داوران ما VAR ندارند؟ این پول‌ها کجا می‌رود؟ یک حساب سرانگشتی کنیم ببینیم حق حساب بازیکنان لیگ برتر، لیگ یک و دو، چه عدد قابل توجهی می‌شود، نوش جان‌تان، اما یک سال آن را بگذارید و زیرساخت‌ها را درست کنید. الان چه اتفاقی می‌افتد؟ یک توپ را داور آفساید می‌گیرد،  بعد می‌گویند پرسپولیس حکومتی است و  فحش و بد و بیراه می‌دهند. هفته بعد برای استقلال، سپاهان و تراکتور اتفاق می‌افتد و حالا ما روی آنها می‌ریزیم و این وسط کمیته محترم انضباطی می‌گوید حرفی نزن.

    رفیعی گفت: باید کنار هم بایستیم و این کارها را درست کنیم. به عنوان یک بازیکن فوتبال متاسفم که یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام که دو اسم بزرگ در فوتبال ما هستند و این همه زحمت کشیدند، به هم چنین حرف‌هایی می‌زنند. من در جواب بازیکنان استقلال باید چه بگویم؟ اگر جای بازیکنان تیم‌های دیگر بودم حداقل می‌گذاشتم یک سال در حد پرسپولیس نتیجه بگیرند و 3 جام بگیرند بعد از آن روی حرف زدن پیدا می‌کردم. من اگر در یک ماه 2 بار به استقلال می‌باختم و 3 جام به آنها می‌دادم حرفی نمی‌زدم، حداقل کاری می‌کردم تا امسال 2 جام بگیرم و بعد از آن حرف می‌زدم. تا الان کری نخوانده‌ام، اما اگر حرفی هم زده شود به ضرر خودمان است. این حرف‌ها چه نتیجه‌ای دارد؟ هواداران دو تیم علیه هم صحبت می‌کنند. ته این حرف‌ها این می‌شود که فدراسیون گوش من را می‌گیرد و می‌گوید این جریمه را بده و دیگر حق نداری حرف بزنی، در صورتی که مشکل چیز دیگری است.  

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا