اخبار روز

رعنا رحیم‌پور از بی‌بی‌سی فارسی خداحافظی نکرد، اخراج شد – بلادنیوز

  • رعنا رحیم‌پور از بی‌بی‌سی فارسی خداحافظی نکرد، اخراج شد – بلادنیوز

    – اخبار سیاسی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، رعنا رحیم‌پور از مجریان بی‌بی‌سی که در میانه اغتشاشات 1401 افشای یک فایل صوتی از او پشت‌پرده ضدایرانی و تجزیه‌طلبانه رسانه‌های معاند ایرانی را فاش کرد، دیروز از بی‌بی‌سی اخراج شد.

    آیا سرنوشت خاشچقی در انتظار رعنا رحیم‌پور مجری BBC است؟

     

    خود بی‌بی‌سی و رعنا رحیم‌پور و دوستانش ماجرا را به‌نحوی روایت می‌کنند که گویی یک خداحافظی ساده بعد از 15 سال است، اما واقعیت آن است که او به‌دلیل اهمالی که در افشا شدن پشت‌پرده رسانه‌هایی مانند بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال و… داشته اخراج شده است.

    پس از افشای فایل صوتی رعنا رحیم‌پور در 16 آبان 1401 که رسماً می‌گفت برای بوقچی‌های ضدانقلاب خارج‌نشین، ایران «تکّه‌پاره» و «تجزیه‌شده» هدف است، نه دموکراسی(!)، نزاع‌های مختلفی نیز میان رسانه‌های ضدانقلاب با یکدیگر آغاز شد، اینترنشنال گزارشهایی علیه بی‌بی‌سی و رحیم‌پور منتشر کرد و بی‌بی‌سی هم البته متقابلاً علیه اینترنشنال بیانیه داد.

    حالا اینترنشنال بیش از 2 ماه است که بار و بندیل را بسته و از لندن به آمریکا نقل مکان کرده است، رحیم‌پور می‌گوید همچنان از اینترنشنال شکایت در جریان است و البته خودش هم علی‌رغم اختلافی که همچنان میان بی‌بی‌سی و اینترنشنال شکل گرفت، ولی بعد از چند ماه از بی‌بی‌سی فارسی کنار گذاشته شده است.

    روشن شدن حتی اندکی از واقعیت‌های پشت‌پردۀ این رسانه‌ها، رسوایی‌های بزرگی برای آنان در پی دارد، به همین دلیل سازمان‌های جاسوسی غربی حاضر در پشت‌صحنۀ این رسانه‌ها، علی‌رغم ظاهرسازی‌ها، اما برخوردهای صریحی با این فاش شدن اسرار رسانه‌های امنیتی خود انجام می‌دهند.

    انتهای پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا