اخبار روز

افشای مشخصات خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در غزه – بلادنیوز

  • افشای مشخصات خلبان‌های جنایت‌کار اسرائیلی در غزه – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به بلادنیوز، جنایت جنگی آشکار و نسل‌کشی عامدانه گرچه از سوی رسانه‌های غربی به عنوان دست برتر صهیونیست‌ها در جنگ و در پوشش «دفاع مشروع» القا می‌شود، اما تردیدی نیست که تمام برساخت‌های ذهنی و رسانه‌ای این رژیم نامشروع نزد افکار عمومی را بر باد داده و جهانیان را با باطن حقیقی آنها مواجه ساخته است.

    در این میان؛ برای خیل زیادی از مردم دنیا این سوال مطرح است که واقعا چگونه ممکن است افرادی حاضر باشند با وجود دستور مقامات مافوق خود، این‌گونه وحشیانه بمب‌های چند ده کیلویی را بر سر افراد مظلوم و بی‌گناه خالی کرده و با علم به کشتار کور زنان و کودکان همچنان به این اقدام ضدبشری ادامه دهند؟

    خلبان اسرائیلی: ارتش اسرائیل «پروتکل هانیبال» را درباره اسرا اجرا کرده است
    افشای فرار افسران ارشد اسرائیلی از میدان جنگ با مقاومت در 7 اکتبر
    افشای جنایت هولناک صهیونیست‌ها در جنگ غزه/ ربودن مفقودین و اجساد شهدا تا سرقت اعضای بدن آنها

     

    به بیان بهتر؛ با کدام منطق حتی جنگی و نه انسانی، چنین افرادی حاضر می‌شوند به این راحتی دست به خون‌ریزی و جنایت علیه هم‌نوع خود بزنند؟ آیا اساسا می‌توان نام انسان بر آنها گذاشت؟

    به گزارش سایت نورنیوز، یکی از این خلبان‌ها شخصی به نام « گای مور» (Guy Mor) ساکن شهر حیفا و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب‌وکار از دانشگاه هرتزلیا در سال 2011 است که حاصل ازدواج او با «ییل زاک» (Yael Zach – Mor) در سال 2014 دو فرزند است.

    نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

    مور از سال 2003 خلبان نیروی هوایی ارتش اسرائیل بوده، از 2014 تا 2016 ریاست بخش عملیات را بر عهده داشته، از 2016 تا 2018 رئیس دفتر فرماندهی نیروی هوایی بوده، از سال 2018 تا 2020 در سمت مدیریت ارشد تولید در نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته و از 2020 تا 2023 نیز ریاست شعبه «network disaster» را بر عهده داشته است. 

    او دارای یک برادر به نام «روی مور» (Roy Mor) و یک خواهر به نام «رونی مور» (Roni Mor) است و از جمله مکان‌های تردد او می‌توان به «پارک‌باغ یوشوا در تل‌آویو»، «کلوپ رقص جیمی هو» و «ساحل ریف راف در بند ایلات» اشاره کرد.

    نوار غزه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) ,

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا