اخبار روز

روشن: از حذف استقلال خوشحالم؛ پرسپولیس در آسیا چه‌کار کرده است؟/ یک بازیکن را خیلی دوست دارم – بلادنیوز

  • روشن: از حذف استقلال خوشحالم؛ پرسپولیس در آسیا چه‌کار کرده است؟/ یک بازیکن را خیلی دوست دارم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، درباره حضورش در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: به مناسبت 78 سالگی تأسیس باشگاه بزرگ استقلال به محل تمرین رفتیم. همه چیز عالی بود و با بازیکنان و کادرفنی صحبت کردیم. برخورد بازیکنان خوب بود.

    آتش‌بس موقت خطیر و نکونام در حضور دبیر

    خطیر و نکونام حاضر نبودند همدیگر را ببینند
    وی در مورد اینکه آیا صحبتی درباره اختلاف بین جواد نکونام و علی خطیر، مدیرعامل استقلال شد یا نه، گفت: طبق مشورتی که با وزیر ورزش و جوانان کردیم، قرار است امروز (یکشنبه) جلسه‌ای با حضور نکونام، خطیر و برخی از پیشکسوتان برگزار و مشکلات را حل کنیم. باشگاه مشکلات اساسی دارد و توقع نداریم به یکباره حل شود اما اصل یک باشگاه به هواداران و پیشکسوتانش است. پیشکسوتی که در این تیم بازی کرده، حق دارد که به عنوان هوادار پیگیر تیمش باشد. خطیر و نکونام اصلاً نمی‌خواستند همدیگر را ببینند ولی الان با صحبت‌های پیشکسوتان با کمال میل حاضرند اختلاف‌ها را کنار بگذارند و مشکلات را حل کنند. البته فراموش نکنیم هیئت مدیره باشگاه ضعیف است و باید با بزرگانی مثل علی جباری، نصرالله عبداللهی و … فکری به حال این مسئله کنیم.

    دیدگاه من هم به خطیر منفی بود
    پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه دیدگاه بسیاری از پیشکسوتان به مدیرعامل باشگاه منفی است، تصریح کرد: من هم دیدگاهم منفی بود ولی وقتی او را دیدم گفتم می‌توان با او صحبت کرد. خطیر به خاطر آوردن آندره‌آ استراماچونی و لطمه‌ای که استقلال خورد، مورد قبول نبود ولی شرایط فعلی ارتباطی به گذشته ندارد. همه مشکلات و اختلاف‌ها سر پول است. شنیده‌ام درصدی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده‌اند و کمی شرایط بهتر از گذشته شده است. امیدوارم مشکل مهاجم آرژانتینی (گوستاوو بلانکو) نیز حل شود چون او فعلاً دور زمین می‌دود.

    فوتبال , حسن روشن , تیم فوتبال استقلال ,

    هواداران جلوی ناسزاهای خطی را بگیرند
    روشن در رابطه با وضعیت بازیکنان استقلال در تمرین خاطرنشان کرد: بازیکنان با نشاط و سر زنده تمرین می‌کردند. فقط دوست داشتم مثل زمان ما، تماشاگران هم کنار تیم حضور داشتند ولی گفتند برخی‌ با حضور در میان هواداران با خط‌ دهی ناسزا می‌گویند. از قول همه پیشکسوتان می‌گویم هر کسی به کمپ مرحوم ناصر حجازی می‌آید، حق ندارد ناسزا بگوید. خواهش می‌کنم شرایط را طوری فراهم کنید که تمرین با حضور تماشاگران برگزار شود.

    روز جمعه 20،30 نفر بیرون از کمپ ایستاده بودند، یکی به من ناسزا می‌گفت و دیگری تعریف و تشویق می‌کرد. ما که از مواضع‌مان عقب‌نشینی نمی‌کنیم اما دوست داریم برای اینکه لذت ببریم تمرین با حضور تماشاگر برگزار شود. هوادار باید مودب به محل تمرین بیاید و تیمش را تشویق کند. کسی که خط می‌گیرد و چیز دیگری می‌گوید دنبال به هم زدن آرامش تیم است. این اتفاقات در فضای مجازی نیز می‌افتد، اگر یکی از فلانی خوشش نمی‌آید، ناسزا می‌گوید. هواداران استقلال جلوی این اتفاقات را چه در تمرینات، بازی‌ها و حتی فضای مجازی بگیرند. پیراهنی با شماره 78 به ما دادند که روی چشم‌مان گذاشتیم و آن را در آینده قاب خواهیم کرد. اینها مهم است.

    خوشحالم استقلال از آسیا حذف شد
    وی در رابطه با اینکه تأسیس استقلال در حالی به هفتادوهشتمین سالگرد خود رسید که این تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، گفت: اتفاقاً خوشحالم که این تیم در آسیا حضور ندارد چون باید بی‌جهت هزینه می‌کرد و حذف می‌شد. پرسپولیسی که چند سال است به هر دلیلی در ایران قهرمان می‌شود، در آسیا چه کار کرده؟ این تیم دو گل از النصر در آزادی خورد و باید هزینه کند و به عربستان برود و خدا می‌داند در آنجا چقدر گل می‌خورد. شرایط فوتبال ما با دیگر کشورها مثل این است که با خودرو پژو به رقابت با تویوتا برویم. خدا پدر و مادرشان را بیامرزد که استقلال را حذف کردند. عربستانی‌ها رونالدو را آورده‌اند ولی ما همینی که داریم را، پس می‌زنیم.

    کادرفنی نکونام استقلالی هستند
    پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: خدا را شکر امروز ما را به محل تمرین راه می‌دهند چون شنیده بودیم ریکاردو ساپینتو فصل گذشته گفته بود اگر یک نفر بیاید، تمرین را تعطیل می‌کند! خوشبختانه اعضای کادرفنی نکونام همه استقلالی هستند. از چند بازیکن جوان هم خوشم آمد و می‌توان روی آنها سرمایه‌گذاری کرد. اصغر حاجیلو در آکادمی استقلال باید هر سال تولید بازیکن داشته باشد. وقتی می‌توانیم روی پایه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم چرا باید هر سال دنبال خرید بازیکن باشیم.

    یامگا را خیلی دوست دارم
    روشن در پاسخ به این سؤال که از چه بازیکنی در استقلال خوشش می‌آید، گفت: کوین یامگا را خیلی دوست دارم، او مانند جانواریو زحمتکش است. روزبه چشمی هم همینطور. البته برخی از بازیکنان را به نام نمی‌شناسم اما مهم‌ترین مسئله در تیم فعلی، نبود ستاره است، همین موضوع به تیم کمک می‌کند. این بازیکنانی که ما دیدیم زحمتکش هستند و اگر نیت‌ها خوب باشد، همه چیز خوب پیش می‌رود.

    وی در پایان گفت: از چند مدیرعامل قبلی خواهش کرده بودیم از ساک و لباس‌هایی که به بازیکنان می‌دهد، 40،50 عدد به پیشکسوتان بدهند تا در محل تمرین حضور داشته باشند. ما پیرمردها تمرین را نگاه می‌کنیم یا دور زمین می‌دویم. سایر پیشکسوتان اما شاید بتوانند بدوند و حتی کنار بازیکنان حضور داشته باشند. هر مدیرعاملی نتواند این کار را بکند، فاتحه‌اش را باید خواند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا