اخبار روز

روسیه: سران ارمنستان با تخریب روابط دست به اشتباه بزرگی می‌زنند – بلادنیوز

  • روسیه: سران ارمنستان با تخریب روابط دست به اشتباه بزرگی می‌زنند – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری بلادنیوز، وزارت خارجه روسیه امروز دوشنبه گزارش داد: سران در ایروان با تلاش عامدانه در راستای تخریب روابط چند وجهی و چند قرنی با روسیه، اشتباه بزرگی می‌کنند.

     وزارت خارجه روسیه افزود که پیام مستقل نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان حاوی حمله‌های غیر قابل قبول به روسیه می‌شود.

    مخالفت روسیه با سرزنش نیروهای حافظ صلح در وضعیت قره باغ

    پاشینیان دیروز گفته بود که برخی از شرکای ایروان به صورت فزاینده تلاش‌هایی را برای افشای آسیب پذیری‌های امنیتی انجام داده و امنیت داخلی و خارجی و ثبات کشور را به خطر انداختند. وی افزود که آنها همچنین تمام هنجارهای آداب معاشرت و صحت در روابط دیپلماتیک و بین دولتی را نقض کردند.

    دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین در مورد ادعاها در رابطه با سازماندهی اعتراض‌ها توسط مسکو در ارمنستان این اتهامات را رد کرد.  

    ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پیش از این در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد که مسکو به زودی در مورد چندین نمونه از اظهارات رهبری ارمنستان که به روابط دوجانبه آسیب می زند، بیانیه‌ای صادر خواهد کرد.

    این دیپلمات گفت: «در حال حاضر می‌توانم بگویم که البته مسکو به مجموعه‌ای از ادعاهای مطرح شده که با واقعیت مطابقت ندارد، توجه کرده است که این اظهاراتی در خصوص با روابط دوجانبه است که توسط شخص نخست وزیر ارمنستان [نیکول پاشینیان] و نمایندگان رسمی ایروان مطرح شده و در آینده بسیار نزدیک پاسخ مفصلی به این موضوع داده خواهد شد.»

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا