اخبار روز

کامیابی‌نیا: هر تیمی «نادر محمدی» داشته باشد از تاکتیک اوت دستی استفاده می‌کند/ مقابل پیکان خوب بازی نکردیم – بلادنیوز

  • کامیابی‌نیا: هر تیمی «نادر محمدی» داشته باشد از تاکتیک اوت دستی استفاده می‌کند/ مقابل پیکان خوب بازی نکردیم – بلادنیوز

    – اخبار ورزشی –

    به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بلادنیوز، کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام نداد، اما در روز بدمان یک امتیاز گرفتیم. باید فیلم بازی را ببینیم و اگر می‌خواهیم بالای جدول بمانیم، تلاش بیشتری کنیم.

    وی در مورد نتیجه‌گیری خوب ذوب‌آهن با هدایت محمد ربیعی تصریح کرد: مربی بسیار خوبی داریم و همه تلاش می‌کنند ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانند. امیدوارم بتوانیم بازی به بازی پیش رفته و امتیازهای لازم را بگیریم و شخصیتی که چند سال گذشته از دست رفته بود را، به ذوب‌آهن بازگردانیم.

    شکست خانگی ملوان و صنعت نفت و توقف ذوب‌آهن مقابل پیکان/ ادامه طلسم نبردن نفتی‌ها در آبادان

    هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به اینکه بازیکنان و مربیان تیمش اعتقاد دارند اوت دستی تاکتیک آخر این تیم است، گفت: دقیقاً همینطور است. امسال ببینید ذوب‌آهن چقدر متفاوت شده است. اوت دستی نیز یک تاکتیک است و بازیکنی داریم که می‌تواند اوت پرتاب کند و اگر تیم‌های حریف نیز این شرایط را داشته باشند از این تاکتیک استفاده می‌کنند.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا