اخبار روز

سردار تنگسیری: موشک ابومهدی می‌تواند ناوهای هواپیمابر دشمن را ناکارآمد کند – بلادنیوز

  • سردار تنگسیری: موشک ابومهدی می‌تواند ناوهای هواپیمابر دشمن را ناکارآمد کند – بلادنیوز

    – اخبار سیاسی –

    به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری بلادنیوز، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح امروز در مراسم الحاق موشک کروز ابومهدی به نیروهای دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از کارهایی که این موشک می‌تواند انجام دهد، دورسازی دشمن از سواحل کشور است.

    تحویل موشک‌های کروز «ابومهدی» به نیروهای دریایی ارتش و سپاه

     

    وی افزود: ما می‌توانیم از عمق کشور موشک ابومهدی را شلیک کنیم. این موشک دارای سیکر دوگانه است و در مقابله با جنگ الکترونیک دشمن موفق عمل می‌کند.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: موشک ابومهدی به ما کمک می‌کند اهداف را به‌دقت هدف قرار دهیم و دشمن را در عمق مورد اصابت قرار دهیم، همچنین باعث می‌شود دشمن از ساحل ما دور شود.

    وی اظهار داشت: موشکی که امروز به نیروهای دریایی سپاه و ارتش تحویل می‌شود، موشکی است که هم می‌تواند به‌روی شناور نصب شود و هم از روی سکوهای ساحلی شلیک شود.

    سردار تنگسیری گفت: اگر شناور شما یک‌هزار کیلومتر وارد عمق شود و این موشک را با برد یک‌هزار کیلومتری شلیک کند، دشمن یا ناو هواپیمابر باید یک‌هزار کیلومتر دیگر عقب‌نشینی انجام دهد، در آن صورت هواپیماهای این ناو هواپیمابر کارایی نخواهند داشت.

    فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: یکی از قابلیت‌های دیگر موشک ابومهدی این است که می‌تواند چندین هدف را دنبال و با دورزدن اهداف از پشت به آن‌ها حمله کند.

    وی ادامه داد: این موشک به‌لحاظ اینکه سقف پرواز بسیار پایینی دارد و برد بسیار بالایی دارد، کمتر قابل رهگیری است.

    سردار تنگسیری در پایان خاطرنشان کرد: من این موفقیت را به عزیزانمان در وزارت دفاع تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله به‌برکت این ایام که متعلق به امام حسین(ع) است و به‌برکت نام شهید ابومهدی که به‌دست آمریکای جنایتکار ناحق و مظلومانه به شهادت رسید، بتوانیم آن را در دریا بر سر دشمنان‌مان تلافی کنیم.

    پایان پیام/+

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا