اخبار روز

هشدار جدی هواشناسی به شهروندان | بارش بازان و برف شدید در این استان ها – بلادنیوز

  • هشدار جدی هواشناسی به شهروندان | بارش بازان و برف شدید در این استان ها – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوزبه نقل از مهر، امروز یکشنبه اول بهمن در غالب مناطق کشور به جز مناطق غربی سواحل دریای خزر که شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود، جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

    هواشناسی اعلام کرد: فردا دوشنبه با ورود سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز غربی و مرکزی و زاگرس مرکزی، افزایش ابر، بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

    سازمان هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد: سه شنبه با تقویت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده بارش تشدید می‌شود و گستره آن مناطقی از مرکز، جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران مرکزی و قم را نیز در بر خواهد گرفت.

    گزارش سازمان هواشناسی نشان می‌دهد چهارشنبه گستره بارش این سامانه علاوه بر مناطق قبلی به شرق شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور نیز کشیده می‌شود.

    طبق اعلام هواشناسی، پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب و غرب، بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت در مناطق سردسیر و کوهستانی و ارتفاعات بارش به صورت برف خواهد بود. بویژه در ارتفاعات البرز بارش برف قابل ملاحظه است.

    طبق گزارش هواشناسی، یکشنبه خلیج فارس و سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

    سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد. بیشینه دمای امروز تهران ۱۵ و کمینه دما ۵ درجه خواهد بود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا