اخبار روز

“شهاب حسینی” در نقش صدام ؟! – بلادنیوز

  • “شهاب حسینی” در نقش صدام ؟! – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بلادنیوز، سریال “پوست شیر” در حالی شب گذشته آخرین قسمتش پخش شد که بازی شهاب حسینی در نقش سرگرد مشکات بسیار مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر شناخته شده که ایفاگر نقش‌های ماندگاری در سینما و تلویزیون بوده است، بار دیگر خوش درخشید و نقش به‌سزایی در محبوبیت این سریال داشت.  

    شبِ پرستاره «پوست شیر»/ هادی حجازی‌فر آخرین قسمت را با مردم می‌بیند

    در روزهای اخیر و همزمان با پخش سریال پوست شیر، حضور شهاب حسینی در تمرین باشگاه فوتبال پیکان خبرساز شد، به ویژه آنکه او با ظاهری متفاوت در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد که همین اتفاق، دستمایه‌ای برای شوخی با او توسط برخی کاربران در فضای مجازی را فراهم کرد.  

    حال و با گذشت چند روز از آن اتفاق، برخی کاربران در فضای مجازی با کنار هم قرار دادن عکس شهاب حسینی با ظاهر جدید و تصویری از صدام، ادعایی قابل توجه را مطرح کردند. به نظر می‌رسد که شهاب حسینی قرار است با گریمی جدیدی در نقش صدام، دیکتاتور مخلوع رژیم بعث عراق ایفای نقش کند.

    کاخ صدام , شهاب حسینی , پوست شیر , سریال , تلویزیون , سینما ,

    شباهت عجیب چهره جدید شهاب حسینی با صدام، گمانه‌زنی‌ها برای درست بودن این ادعا را تقویت کرده است. عده‌ای از کاربران نیز، نام این اثر سینمایی را «عامل اعصاب» اعلام کرده و از حضور بازیگران دیگری همچون حامد بهداد، کامران تفتی، سعید راد و … در آن خبر داده‌اند. به گفته آنها این فیلم، دادگاه صدام را نشان می‌دهد که به گذشته فلش بک دارد.

    به نظر می‌رسد که تا یک اظهار نظر رسمی در این زمینه باید منتظر ماند و دید که این شایعات تا چه اندازه رنگ و بوی واقعیت داشته یا اینکه این گمانه‌زنی تنها یک شیطنت در میان صفر و یک‌های دنیای مجازی بوده است؟

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا