اخبار روز

تهران به حالت آماده باش درآمد! | هشدار به شهروندان تهرانی و البرزی – بلادنیوز

  • تهران به حالت آماده باش درآمد! | هشدار به شهروندان تهرانی و البرزی – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز مدیرکل هواشناسی البرز گفت: بارش رگبار و رعد و برق و همچنین در ارتفاعات استان احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

    آرش بهاروند احمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری در منطقه البرز مرکزی است.

    وی بیان کرد: به موجب آن در بعضی ساعات وزش باد شدید و لحظه‌ای همراه با گردوخاک، رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات احتمال تگرگ مورد انتظار است.

    مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد شدید، گرد و خاک و رگبار و رعد و برق است، بیان کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۵ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۷ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۹ متر بر ثانیه است.

    وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و گرد و خاک و غبار محلی است.

    بهاروند احمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۴ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۹ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۱۰ متر بر ثانیه است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا