اخبار روز

دستگیری خواهر مریلا زارعی | خاله شادونه بازداشت شد؟ + علت چه بود؟ – بلادنیوز

  • دستگیری خواهر مریلا زارعی | خاله شادونه بازداشت شد؟ + علت چه بود؟ – بلادنیوز

    به گزارش بلادنیوز رحیم گلزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اقدام دادستانی در پی گزارش مردم و اعلام اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد مبنی بر حضور فردی به جای خاله شادونه مجری برنامه‌های کودک ( ملیکا زارعی ) در برنامه جشن شادی در پارس آباد صورت گرفت.

    وی افزود: بنرهای خاله شادونه از چند روز گذشته درنقاط مختلف نصب شده بود اما در زمان اجرای برنامه حاضران متوجه شدند که به جای ملیکا زارعی، خانمی با مشخصات جعلی و غیر واقعی اقدام به اجرای برنامه می‌کند.

    گلزاده بیان کرد: با اقرار متهمان، فردی که خود را به جای ملیکا زارعی معرفی کرده بود به همراه عوامل اجرایی از جمله کارگردان و حسابرس به علت کلاهبرداری و فریب مردم روانه زندان شدند.

    دستگیری متهمان

    دادستان پارس آباد گفت: پولی که از محل فروش بلیت این برنامه بدست آمده بود، توقیف شد و متهمان اعلام آمادگی کردند تا این مبلغ رابه مردم بازپس دهند.

    رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد نیز در این زمینه اظهار کرد: این اداره تنها به عنوان ناظر برنامه خاله شادونه بود که پس از اعطای مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موسسه فرهنگی و هنری نقش «نگاران سایه هنر اردبیل» یازدهم مهرماه اجرای شد.

    یوسف روزگاری افزود: حاضران، پیش از اتمام برنامه شکایت خود را اعلام کردند و با توجه به جریحه دار شدن احساسات مردم به ویژه کودکان به عنوان ناظر وارد عمل شدیم و موضوع را با مسوولان از جمله دادستان در میان گذاشتیم و از این رو در حال حاضر متهمان در زندان به سر می‌برند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا