اخبار روز

شمار تلفات ارتش اسرائیل افسر مسئول نگهداری اجساد ارتش را دچار سکته کرد – بلادنیوز

  • شمار تلفات ارتش اسرائیل افسر مسئول نگهداری اجساد ارتش را دچار سکته کرد – بلادنیوز

    – اخبار بین الملل –

    به گزارش گروه عبری خبرگزاری بلادنیوز، تایمز آو اسرائیل در گزارشی در این رابطه اعلام کرد: افسر مسئول سامان دادن به جنازه نظامیان ارتش اسرائیل که در نوار غزه (به هلاکت رسیده‌اند) خود نیز تا آستانه پیوستن به آنها پیش رفت.

    به نوشته این رسانه، سروان احتیاط «سیوان سیکالی بن ذکری» به دلیل فشار زیاد کاری و روحی و روانی دچار حمله قلبی شده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

    به نوشته این رسانه صهیونیستی، افسر مذکور که از روز 8 اکتبر به خدمت احتیاط فرا خوانده شده بود، مسئولیت اعلام خبر هلاکت نظامی اسرائیلی به خانواده‌اش و ترتیب دادن برنامه تشییع جنازه نظامیان به وی واگذار شد اما به دلیل کثرت این فعالیت‌ها و تعداد زیاد کشته‌ها دچار مشکلات قلبی شده و با علایم سکته قلبی به بیمارستان شیبا منتقل و در آنجا بستری شد.

    این نظامی در روز وقوع حادثه گفت: با وجود آن که من سابقه فعالیت در این بخش را داشتم اما تعداد جنازه‌ها بسیار بیشتر از دفعات گذشته بود.

    به گفته بن ذکری تنها در یکی از روزهای جنگ شاهد حفر 17 قبر در یکی از گورستان‌های نظامی بودم؛ آنجا بود که دیگر زانوهایم توان نگه داشتنم را پیدا نکردند به سختی خود را به خانه رساندم و بدون آن که چیزی بخورم به رختخواب رفتم تا اینکه در ساعت 4 و نیم بامداد با درد شدیدی از خواب بیدار شدم. نیمه چپ بدنم را اصلاً احساس نمی‌کردم و انگار که قلبم در حال تکه تکه شدن بود. واقعاً از فشارهای روحی و روانی شمار کشته‌ها دچار مشکل قلبی شدم.

    هلاکت نظامی صهونیست در مرز با لبنان
    انهدام 72 خودروی نظامی و هلاکت 36 نظامی صهیونیست
    شصت‌وهشتمین روز «طوفان الاقصی»|حمله موشکی به اسدود/ هلاکت 10 نظامی و انهدام 7 دستگاه تانک ارتش اسرائیل
    2 افسر اسرائیلی برای بازگرداندن اجساد 2 صهیونیست به هلاکت رسیدند

    انتهای پیام/؛

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا