اخبار روز

جزییات آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد اعلام شد – بلادنیوز

  • جزییات آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد اعلام شد – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز، معاون اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید در توضیحاتی جزییات برگزاری آزمون استخدامی ایثارگران را بیان کرد. 

    وی گفت: دفترچه آزمون استخدامی قرار بود طی 10 روز گذشته منتشر شود اما به علت پیگیری‌ها و تلاش‌های ما مبنی بر افزایش ظرفیت شغل محل‌ها زمان صدور دفترچه به تعویق افتاد.

    معاون اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه این آزمون در تمامی مقاطع تحصیلی برای فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد برگزار می‌شود، این امکان برای شرکت افراد دارای دیپلم افتخار نیز فراهم شده است و اگر فرزند شهید یا فرزند جانباز هفتاد درصد و بالاتر موفق به اخذ دیپلم نشده باشد، می‌تواند با مراجعه به اداره آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران محل سکونت خود نسبت به اخذ مدرک دیپلم افتخار اقدام و در این آزمون شرکت کند.

    پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جهادی کشاورزی خوزستان هنوز مشغول به کار نشده‌اند

    وی بیان داشت: فرزندان شهدا و جانبازان هفتاد درصد معاف از شرط سنی آزمون استخدامی هستند. همچنین ما برای تسهیل در پذیرش تمامی شرکت‌کنندگان، انتخاب 5 شغل محل را با توافق سازمان اداری و استخدامی برای داوطلبین این آزمون مهیا کردیم تا داوطلبان بتوانند شانس بالاتری برای قبولی در این آزمون داشته باشند.

    معاون اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید گفت: پس از رایزنی‌های صورت گرفته مجوز استخدامی برای 21 دستگاه و حدود 27 هزار رشته شغل محل صادر شده و صدور مجوز استخدامی برای حدود 10 هزار شغل دیگر در حال پیگیری است.

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا