اخبار روز

آتش نبرد رزمندگان مقاومت و «فاطمیون» دامان صهیونیست‌ را می‌گیرد – بلادنیوز

  • آتش نبرد رزمندگان مقاومت و «فاطمیون» دامان صهیونیست‌ را می‌گیرد – بلادنیوز

    – اخبار فرهنگی –

    به گزارش خبرگزاری بلادنیوز,  بیانیه مهم یگان فاطمیون همزمان با تجمعات مردمی در حمایت از مقاومت فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه منتشر شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    «قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیكُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْكُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ» توبه/14

    عملیات پیروزمندانه و غرورآفرین «طوفان الاقصی» بار دیگر ثابت کرد که آنچه طی سالیان اخیر اربابان غربی رسانه برای بزک وجهه رژیم منحوس صهیونیستی طراحی کرده بودند کاریکاتوری بیش نبود و او سست‌تر از آن است که بشود روی اسب بازنده‌اش شرط بست.

    امروز محور مقاومت بار دیگر به برادران سلحشور فلسطینی‌اش می‌بالد؛ همان‌هایی که سال‌ها قبل کودکانی صبور بودند و در پرتو آموزه‌های مقاومت رشد نموده و امروز تبدیل به مردانی باصلابت برای تحقق شعار «پایان عمر رژیم منحوس» گردیده‌اند.

    رزمندگان فاطمیون که به عنوان باز‌وی جوان، پرنشاط و مستحکم مقاومت، سال‌هاست در مرزهای سرزمین‌های اشغالی برای به صدا درآمدن ناقوس نبرد نهایی آزادی قدس شریف لحظه شماری کرده و خود را در بهترین شرایط آمادگی قرار داده‌اند، اکنون دست برادران فلسطینی خود را به گرمی می‌فشارند و مقتدرانه راهی میدان خواهند شد.

    بی‌شک این بی‌عقلی عجولانه از سوی صهیونیست‌ها در کشتار وحشیانه زنان و کودکان غزه عزیز، مرگ این رژیم را به تعجیل خواهد انداخت و آتش نبرد رزمندگان مقاومت در گوشه گوشه جهان هستی که «فاطمیون» نیز بخش مهمی از آن خواهد بود، دامانش را خواهد گرفت.

    مطمئن هستیم پایان عمر رژیم پوشالی صهیونیستی زودتر از تصورات و پیش‌بینی‌های جهانی به وقوع خواهد پیوست و شکی نیست که آزادی‌خواهان جهان در کنار یکدیگر، سرانجام قدس شریف را آزاد خواهند کرد.

    جشن و خروش ملت‌های مسلمان پس از عملیات غیورمردان فلسطینی‌ بار دیگر قوت‌ قلبی برای جریان مقاومت بود و خون تازه‌ای را در رگ‌های این درخت تنومند جاری گرداند که ثمره‌اش پیروزی مستضعفان جهان و هلاکت مستکبران خواهد بود. ان‌شاءالله.

     
    روایت تصویری از نکات مهم بیانات مقام معظم رهبری درباره «طوفان الأقصى»+عکس و فیلم

    والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

    انتهای پیام/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا